Isnin, 6 April 2009

anak siapa ni???? :D




Salam dptg isnin yg suram sbb mendung dan hujan seharian :D,
Mulakan minggu baru dgn dgn gmbr ank2 dulu, si abang asyik bising ajerr kata mama asyik letak gmbo makan2 ajerrrr gambo kita tak nak letak ke?? muahahaha... mama yg kejam!! ye lah ye lah ye lah... hari ni mama letak gmbo abg, kakak, ngan adik ya... rasa sekejap ajerrr dah dpt 3 anak!! hihihi........... mcm tak percaya sbb mcm baru ajerr lepas abis ambik peksa SPM huhuhu... tak pernah anggap diri nih dah nak masuk 30 lagi 2 tahun ehehe..... bila tgk dia org membesar depan mata sendiri dgn jagaan sendiri rasa mcm HADIAH seumur hidup yg tiada gantinyer :-) dan SUAMI jugaklah kan... :D gmbr kat atas ambik kat shopping cmplx carik baju sbb minggu depan ni nak g cuti2 siam!!! horeyyyyy!!!! maklumlah sabtu depan nih dah masuk acara main siram2 air kat siam nih :P tp kita g cuti pas tu seminggu ajerr dah nak kena buat bekal semula sbb budak2 dah naik sekolah... kat sini aka sekolah jepun rasa mcm tak de apa2 kalau nak masuk semester baru, takde nak beli2 baju baru sbb tak de uniform, kasut putih2 melepak, sume tu tak de sume tu tak de baru2 mana boleh pakai selagi tu guna.. rasanyer utk abg dah belikan beg tggl beli kasut ajerr kasut pun snicker ajerr tak de kasut2 putih gitu ehehe..utk kakak rasanyer belikan beg ajerr, cwn, pinggan itu ajer kot eeheheh... apa pun tgk lah ank siapa ni... nak kata nak kacuk, jauh sgt lah :P ank2 jawa... kikiki...


Tiada ulasan: