Khamis, 23 April 2009

Buah Melaka ku yg comel..


Salam kembali hihihi......
Alhamdulillah tercapai jugak nak buat si buah melaka yg manis niiii....ada sebab jugak sbrnyer ni sbb nak menghabiskan belen kelapa parut yg td tuuuuuu hihihi...... ni lah kerjanyer, ingat nak sambung buat lagi satu mcm kuih lagi sbb buah melaka ni kita buat sikit itu pun dah bg kat mak kwn ank sulung kita tuuu ehehe.... kiranyer mak kwn ank kita tu MANGSA untuk djadikan bhn ujian kita hihihi...sssyyyhhh!!! kikikiki....... sedap sgt kan buah melaka ni nak2 kalau mkn masa panas2...hunnnnn...cairrrr dia punyer gula tuuu hmmmmmmmm..... alhamdulillah..kenyang dah minum manggo spin tu td dgn buah melaka... hehehe.. tamat sudah kisah utk hari ni hihihi.... sehingga berjumpa lagi esok hari kalau tak MALAS atau pun EMOSI TERBALIK tiba2... :P jom makan bawah pokok pelam!!

3 ulasan:

cikmanggis berkata...

buah melaka ni bila makan tak sedar ..sedar sedar perut dah kenyang.ngap ngap ..makan minum air,makan minum air hehe

ijayuji berkata...

betul2!!!! td mkn buah tu ngan maggo spin tu.. haa...amik haaa...mcm nak kedepan perut hihihi.... tp sedap kan buah melaka ni :-)

Tanpa Nama berkata...

I every time emailed this wеbpage post page to аll my contаcts,
аѕ if lіke to read it after thаt
my lіnks will too.

Feel free tο surf to mу homepage;
Russian website