Selasa, 28 April 2009

Bakar!!!! :P

Keledek BAKAR!!!



JAGUNG bakar!!!!

Salam dptg selasa...hihihi
Hari ni sibuk ada urursan seri paduka baginda kat pejabat pos!!! hihihi.... tak leh bwk budak kecik ni lerrr asyik memekik ajerr nak turun!!! pas tu kalau turun reti diam tak pe, lagi lah tak leh tgk org senang nak tulis sana sini hihihi.... urusan selesai tgh hari, g shopping sikit2 kat emporium sbb nak carik daging halal dah habis kat umah nih hihihi.... pas tu jumpa lah keledek ngan jagung rembat sekali.. balik umah BAKAR!!!! yea yea yea.. sedapnyerrr dpt bakar ngan arang..hihih.. itu hari beli bbq yg guna arang tp kecik ajerrr mcm baldi kecik tuuuuu... nak beli yg letrik mcm tak sedap pulak, sbb tak de arang!!! itu hari masa beli kelapa parut jumpa arang tu yg rembat sekali..ehehe... pas ni nak meprojek satey laks tp tgh tunggu RAJIN byk sikit sbb kalau dah buat sate mesti tekak ni miang nak sambal kacanglah nk nasi impit lah ehehe.... M masih dtahap kritikal lagi nih tu pasal kena tungguu dulu projek2 yg renyah2 nih... :P alhamdulillah.. dah selesai urusan pos.. bulan depan nak uruskan si MAK YUNG pulak!!! ehehe.. tggu ya kak hana ANA JAL TG jgn tendang2 pintu eak?? tendang dinding tak pe hihihi.... jom makan!!! ada kerja RUTIN nak kena buat nih rasanyer sume org tahu apa kerja tu jdnyer tak yah sebut hihihi.... kang ada yg tendang meja gosok tuuu huhuhu... :P

2 ulasan:

cikmanggis berkata...

keledek bakar ni mempunyai banyak kenangan manis buat CM,walaupun lahir bukan zaman jepun...sedap bila makan mesti nak tercekik,cepat cepat minum teh o sejuk kat dapur..masa tu keledek ni sungguh sedap!....

ijayuji berkata...

Kak CM noltalgia eak.. klu dulu kalau mak bako daun2 kering masa tu lah dok sibuk selit keledek bwh daun kering tu ehehe... kita bakar ni pun guna arang kita belasah ajerr ngan kulit2!!! ehehe..sedap!!! tp kena hati2 mmg tercekik klu silap makan tak de air ehehe...