Rabu, 22 April 2009

LAGI????? :P


Salam kembali hihihi.... :D
Air kat atas tu tak de kena mengena ngan kuih yg TAK BERSALAH kat bawah tuuu hihihi...... byk no suika ni tak tahu dah nak abiskan mcm mana, kan semalam kita dah kata nak buat smootii ni kan, cancell sbb perut kenyang lerr tanyer budak2 pun dia org tak nak jdnyer buatlah hari ni utk tekak sendirik.. TAPI kan, oleh kerana EMOSI TERBALIk skunk ni, buat semua menda asal boleh ajerrr.. tgk lah, dgn biji2 kita belasah blend jugak ekekeke.... sib baik biji kecik, kalau besor sure dah tercekik kat ank tekak sendiri :P... nyaman betul lah panas2 skunk ni minum mcm ni.. berdenyut kepala sekali sedut ehehe... tp lepas tu habis!!! eh, jom minum, malas nak bebel2 panjang2 nanti org boring kita punyer kerja menggosok pun tak siap!! ehehe...:D

Tiada ulasan: