Khamis, 9 April 2009

Rojak tepung????


Salam dsuku pagi nak masuk tgh hari :D,
Dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaaa sgttt tak mkn rojak tepung nihh.... dolu2 kalau kat umah mak selalu gak g beli rojak tepung nihhh, pulaknyer tuan warung tu anaknyer kwn baik ngan kita jdnyer mmg selalu dapat xtra eheheh... biasa mintak xtra tepung tu lahhh hihihi.....mmg sedap, dia mcm passembor jugak tp dia panggil rojak tepung tak tahulah lain tempat lain nama kan? biasanyer ada kentang yg dah dgoreng pas tu ada telur rebus, daun salad, fishball, tauhu, tempe, byk tau bhnnyer.. kalau ada yg suka mee kuning tu dia letak mee kuning jugak...alahaiiiii...ntah bila dapat makan kan??? kalau nak tggu balik sempat ilang balik ngidam tuuu ehehe... oleh itu dgn Xpreesssssssnyerrr SMS kwn kita tanyer camne nak buat dia punyer tepung tuuu..alahaiiiii semudah abc rupanyer walau tak 100% sama tp paus hati, tang kuah tak leh nak ikut lagi sbb byk benda yg nak kena blend jdnyer kita guna kuah kacang xpress resepi kak ton yg simple mmg sedap!!! humm..... mcm malass ajerr lah hari ni nak kemas :-( sila2kan lah ya :D nak kena kerah tulang2 ni pulak ;-)...

Tiada ulasan: