Sabtu, 25 April 2009

Kuih Ketayap @ gulung, ninja balik yea yea yea!!!!


Salam dtgh hari sabtu ;-)....
Hari ni masih projek berkaitan KELAPA PARUT hihihi..... dah habis pun buat letak kat kuih ketayap ni, mmg sedap dah lama sgt tak mkn sbb bhn tak de... budak2 dia org tak mkn tp td paksa jgk yg anak dara tu makan termuntah terus!!! teruk betullah!! budak2 kat umah ni kuih2 lembik2 mcm ni mmg tak jalan atau tak tanyer punyer hihihi....resepi ambik kat MyR jugak dr princessharyatie..kalau nak ambik dia punyer resepi ni g jalan2 kat MyR eak? hari ni ninja balik yea yea yea!!!!! seronoknyerrr mcm lama sgtttt tak jumpa ehehe...ntahlah even dia g kerja pun rasa mcm kena tggl ajerrr hihihi..bukan ngada2 tp setiap saat itu berharga buat kita kita ni suka pkirkan yg -ve tu pasal tak nak menyesal dkemudian hari ;-)... sukaaaanyerrrrrr...tak sabar nak jumpa.. hihihi... apa pun jemput makan ya.. nmpknyer tgh hari ni pun kena mkn kuih ni jgklahhhh eerrrkkkk.......

4 ulasan:

cikmanggis berkata...

rapinya gulungan ketayap ni!..eh kenapa panggil ketyap ya?ketayap kan @ kopiah kan..hehe

ijayuji berkata...

Salam kak CM!!! ha ar lah ketayap tu kopiah tp mak kita panggil kuih dadar hihihi..... rapi tu sbb kita buat nipis2 senang nak gulung ehehe...

Ana Ali berkata...

lawa nyer kaler hijau kuih ketayap tuh, kenapa bila bonda ku buat kaler ijau cair..sebab bondaku taksuka taruk pewarna ijau itu letak daun pandan jer kot..

ijayuji berkata...

Salam kak ana... oowwhhh...kita tak pulak letak perasa pandan ngan kaler ijau ehehe.. mak kita buat dulu pun tak de sepekat ijau mcm ni hihihi....