Selasa, 7 April 2009

Puding tauhu atau laici

Salam kembali dptg selasa :-),



Ni kes terTELIUR tgk puding laici kat yatie huhuhu.... lepas masak terus projek sbb bukannyer ssh punnn tp kak yatie guna resepi dr kak umi kitanyer mcm biasalah resepi dr my dear sister yg kat ganu tuuuuuuuuuu tuuuuuuuuuu........ :P lebih kurang adik beradik ngan laici sbb bhn utama laici lah kan ehehe...tapi yg kak nornyer resepi ada letak santan jd rasanyer lemak2 gitu mmg lah sedap masa kuar dr esbok terus makan..sejukkkkkkk.... nyamannnnnnnnnn pas tu tekak pun sakit muahahahaha...... terajin lebih masukkan kat dlm mould :P


Yg ni untuk anak yg kecik tuuu sbb dia suka makan puding atau yg sewaktu dgnnyerrr. laici tu saja jerr kasi interprem jugak :P ehehe....


Yg ni mama punyer lahhh :P buat stgh adunan sampai esok leh makan kalau mlm nanti berenti makan muahahahaha... jemput makan yaaa...yummmyyyy!!!

3 ulasan:

Hati Kristal berkata...

Salam persinggahan,
sedapnya...resepi mudah, kecur airliur tengok.

Aymy with love berkata...

Ika, bestnyer nengok leci tue... seminggu dua nie tgk org dok tayang leci sana sini.. jeles tull... tak sempat nk buat.. nak balik cotii.. leci takde lak dlm simpanan... huhuhu..

ijayuji berkata...

Ika to Hati kristal.
Salam singgah hati kristal ;-),jgn malu2 ya :-) kita ni pun baru2 ajerr lagi niii :D

Ika to kak aymy,
ehehe..tak de stok laici ya? kat sana ssh nak dpt laici ke kak?? kat sini mmg byk lahhhh :P