Jumaat, 24 April 2009

Apam Comel Inti Kelapa...

APAM COMEL INTI KELAPA yg comel mcm orang yg buat ni :P hihihi....


Salam kembali ;-),


Projek tertunda semalam tu kuih ni lerrr yg nak dbuat tp surrender lah sbb lps maghrib nak jumpa kwn sesat tu pasal tergendala nak buat semalam niii, penat tuuuu, kemas pas tu bg budak2 makan.. huh!! penat ngalahkan org yg buat kerja kenduri!! hihihi..... apam ni ambik kat MyR lah apa lagi mmg kat sana ajerr buku rujukan main2 masak kita hihihi..... penyumbang resepi ni org kuat MyR jugak Puan LV aka lilidvalley :D, rugi sapa tak buat ni mmg memuaskan seisi keluarga dan teman2 ehehe.... buatnyer pun tak renyah main humban dlm bowl pas tu kacau guna mixer, siap!! senang sgt ;-) jom makan lagi!! tp kita mkn cuma seketul ajerr yg byk2 kat atas tu bg MANGSA kita nak dbuat ujikaji hihihi..... :D



Yg ni anak tunggal gunung berapi sbb yg lain nak jd gunung ganang yg cantik yd senang ddaki hihihi.... pelik masa buat apam mekar tak nak pulak dia semekar kat atas ni eeeeeeeee......kerja nak nguncup ajerr..


2 ulasan:

cikmanggis berkata...

kreatif ni....anak anak bila tengok warna meriah camni ,mmg dorang suka.

ijayuji berkata...

Kak CM...anak2 org suka, anak2 kita tgk keler mcm tu lagi lah pelik!! hihihi..dia org ni tak tahulah baka sapa payah nak suh mkn kuih2 mcm ni.. ehehe...