Selasa, 21 April 2009

SmOOthIIIIIIIIIII..........pelam... lam lam lam.... :D


Salam kembali :D,
Terlaksana sudah dendam kesumat nak buat sMooTii ManGGa niiii hihihihi..... sapa yg nak leh order ya :D.... tp budak2 tak minum sbb masam baguslah nak, biar sume mak yg telan hihihi.... dia org suka tembikai jap lagi buatkan tuk dia org smootHii TembikaI laks... kalau ikut resepi kat yatie byk jgk bhnnyer tp kita cuma letak yogurt, mangga, gula sikit sbb kita beli yg sedang masak ajerr ngan ice, siap!!! hummm....mmglah sedapppp yg amat.... nak citer sikit, uuuwaaaaaaaaaa......dah kenyang kita luahkan pulak perasaan cewahhhhh!!! tak de lah, sbnrnyer NINJA tu kena blk jepun malam ni!!!!! tggllah dinda keseorangn bersama dgn si kecik 3 org :-( balik bukan atas urusan kerja tapi balik kerana TERPAKSA barukan licence yg nak xpired, kalau djepun tegas sikit, kena baru kan kalau tak kena ambik semula lesen baru kot leceh.. tu pasal kena balik jugak dlm keterpaksaan huhuhu...cedih tauuu...kalau kat negara sendirik tak pe ni kat negara owang laks tu..pas tu budak2 tgh sekolah laks tuuu uuwwwaaaaaaa....sedih sedih sedih..... sekian luahan tuk hari ni :P byk kerja nak dbuat lepas niiii..nak menggosok... jemput minum ya.. ;-)

Tiada ulasan: