Khamis, 30 April 2009

Jom makan udang BAKAR!!! :D


Salam dtgh hari khamis... ;-)
Tema kita minggu ni BAKAR!!! ehehehe...... kali ni buat udang bakar lakss... alkisah td g thursday market, jumpalah cik bongkok niii, apa lagi dah terbayang muka si arang kat umah menanti utk kena bakar, ehehe..... beli tak byk sikit ajerr... buat lepas gian.. tp peliklah udang galah ni kulitnyer keras!!! tu yg tak best tuuuu hati2 klu nk makan kalau tak ada yg tercekik :D.. nak buat sotong bakar sok sok lah pulak sbb menu hari ni mcm dah sarat ajerr perut tuannyer pun dah sarat sgt ni meratah si udang niii... hihihi... apa pun layanlah udang bakar niii hihihi... isinyer manis mungkin baru lagi kot mmg sedap!!! eh? jom makan jom makan kita kenduri ramai2 ehehe..... :D

2 ulasan:

cikmanggis berkata...

ikaa...sedapnya!kenapa dok tayang udang ni!kita tak boleh makan udang..kolestrol tinggi..huhu kempunan..kempunan!

ijayuji berkata...

laaaa..siannyer.. ntah2 kita ni pun kolestrol tinggi.. tak pernah nak g chck hihihi.... lepas geram jer kak.. geram tgk udang tu besor2!!! pas tu asyik2 dok masak ajer kan sesekali kita bakar pulak ;-) kurang kolestrol ? eerrkk...hihihi