Selasa, 21 April 2009

Bubur...bukan kerana sakit :P

Betapa mesranyer setelah DPERTEMUKAN sedara2 kat atas tue.. mcm party!! hihihi..

Salam dptg selasa :-),


Sudah JANJI yg hari ni nak buat bubur hihihi.... tgk bubur kat umah kak masz tu kan mmg kejam org yg buat tuuu huhuhu... :P jdnyer bubur lah ya utk sume org kecuali NINJA... dr awal pagi dah pesan kat si bujang nak buat bubur...dia menyoal lah pulak... MAMA MAMA, SAPA YG SAKIT??? wahahahaha..... jwpnnyer.... MAMA NI YG SAKIT NAK MAKAN BUBUR hihihihi..... wahai anakku ilyas, bukan org sakit ajerr yg kena makan bubur nak suh sihat, org yg sihat ni pun leh makan bubur sbb nak kasi lagiiiiiii sihatttt, mmg betul pun mana taknyer kalau dah makan bubur sure 2 kali tambah hihihi...aduiiii sendattt suar!! ssh nak napas kikiki....... sbnrnyer makan bubur cukuplah ada sambal tak pun kacang ajerrr tp kita lagi suka letak bawang goreng banyakkkkkkkkkkk2 sedap!! oleh kerana nak melengkapkan adengan JEJAK KASIH antara si sambal dan si sayur dgn mak kandungnyer makcik bubur jdlah lauk kat atas tuuuu....kikikiki... jemput makan ya ;-) hari ni buat bubur 2 pot stgh hihihihi.....



Ini lah dia si adik sambal ketuk sblm dpertemukan dgn sedaranyer.. :P



Yg ni pulak si kakak kailan belacan yg belum berjumpa dgn si adik kat atas tuuu...eheheh.. :P



Tiada ulasan: