Jumaat, 24 April 2009

Kuih Keria..

Kakaka pada kuih keria, Kak Cucur badak, jgn tanyer kenapa namanyer badak hihihi...sume org tak de jwpn setakat ni kecuali kakfiza MyR ada jwpnnyer :P..


Adik kepada cucur badak , Adik Keria... dpt 3 biji ajerr hihihi..sapa nak nanti kita buatkan ;-)

Ini lah dia rupa bb keria ngan bbcucur badak sblm menjadi korban si minyak panas yg buas!!!

Salam dtgh hari jumaat yg mulia,
Ni lah dia projek lepas buatkan bekal budak2, dr tadi sampai lah siap menda2 ni semua rumah tak berkemas lagi hihihi...yg dah siap cuma basuh 2 bilik air itu ajerr!! hihihi.....kebetulan lah pulak sblm beli kelapa kering tu ada beli keledek jepun tuuu, kalau lmbt guna nanti dah tak sedap...jdnyer bila tgk umah mak yung.. (umah mak yung lagi :P ni sapalah yg jd MAK YUNG niii ehehe) lagi pun dah lama sgtt tak mkn kuih2 mcm ni...masa tgh lapang ni lah leh buat nanti kalau dah sibuk ada meeting sana sini dah tak leh nak main2 ngan dapur :D... resepi kat atas tu main belasah ajerrr hihihi...sbb senang sgt sume org leh buat cuma tang kuih keria tu kita lagi suka golek2 kan dia dgn icing sugar ajerr sbb kurengggg minat lah nak masak ngan air gula tu mcm manis sgt lah pd tekak cerewet kita nih...lain org kan lain cara kan kan kan???? hihihi... jom makan!!!

Tiada ulasan: