Khamis, 30 April 2009

Croissant???? apa namanyer lupa hihihi...


Salam kembali dptg khamis dah nak malam jumaat hihihi....
PERTAMA sekali nak jerit dulu.. KAK NORRR!!!!!!!!!! alhamdulillah, syukur sbb sempat buat croissant apa nama ntah niihhh... dgn jayanyer!!! Ya Allah!!! sedapppppppppp sgttttttt!!!!! kalah bb bread puding tau!!! mmg SEDAPPPP sgttt sape2 yg lum cuba kena cuba mmg nice sgt2!!! iskh... 1st time mkn mcm ni sedap tau!!! tak sangka ingatkan tak sedap rupanyer SEDAP!!!! tenkiu kak nor n kak ummi!!! resepi dr NIGELLA kot.. mmg sedap !!! tak leh nak berenti kata SEDAP lahh sbb SEDAP!!!! agaknyer kan sbb croissant tu mmg dah ada rasa lemak2 gitu dtambah ngan whip cream, pas tu ada caramel..fuhhh... tak leh nak komen dahhhh.. sedap sgt!!! sapa yg nak cuba g jenguk kat umah kakak kesayangan sume org tu ya ;-) kita ni mcm biasalah MALESSS lebih hihihihi..... kena cuba tau.. bg 100bintang!!! ehehe.. itu tekak kitalah kan kalau tekak or laen tak sedap no komen lah kan.. :D tp kita mcm biasalah suka derhaka kat resepi, telur letak sebijik ajerrr, sbb kita ni kurengg lerr kalau ada bau2 ayam td tu pun main tuang sesuka hati essence vanilla tuuu huhuhu.. pas tu memandai tambah coklat chip mmglahhhh bertambah sedap... hihihi.. jom makan!! :-)
Dah ingat namanyer sbb td g masuk umah kak nor
CARAMEL CROISSANT PUDING... hihihi

Tiada ulasan: