Isnin, 27 April 2009

Muffin Coklat...


Salam dptg isnin :P hihihi.....
Maaf ya pd kakak2 adik2 sekalian yg dtg umah ni sunyi sepi tp belum kuar sawang lagi arrr hihihi... :P SEBENARNYER SEBENARNYER... bukannyer BELUM BANGUN lagi.. wes tangi kook :P, tp ada urusan hari ahad tuuu pc ninja tu dah nazak pdhal tk sampai setahun pun lagi dah buat hal..pas tu mahal laks tuu...mcm tak cayerr ajerrr dah kondem!!! hihihi..... itu lah yg sibuknyer hari ahad tuuuu... kita yg nak nagissss sbb balik2 ajerrr dah sibuk ngan pc dia uuuwwaaaa,,,,, tp hari sabtu dah puas ngelon ya hihihi.... :P kita nak relevenkan topic yg kat atas tuu muffin cekelat kikiki.... buat ni td pagi utk bekal budak2 ni bawak g sekolah, ingatkan nak buat malam tp surrender lerr ngantukkk sesangat, baju pun tak bergosok lagi... hihihi... hari ni dt tgh hari sampai lah kepetang sibuk kat sekolah ada hogosyakai, bertambah tension jalan jem, ujan lebat!!! mcm nak jd raksaksa ajerr kat situ..last2 turun naik motor teksi sampai!!! hihihi.... sori ya byk kerja arrr lepas ni nak meyudahkan gosok, selagi tak sudah gosok selagi tu tak senang duduk!!! ehehehe... jom makan muffin!!! ada lagi tuuuuu.. resepi kak yani MyR ambik kat situ ya kalau nak buzyyyyyyyyyyy nihhh.. :P

Tiada ulasan: