Rabu, 22 April 2009

Sehari yg menYekSaKaN... :P


Salam dmalam khamis :-),
Hari ni kan, satu hari yg menyeksakan hihihi..... dr bangun pagi buat bekal sampai sekrang ni baru nak menggosok mmg tak de mood ajerrr.. dasyat sungguh kan? baru kena tggl sehari dah tak terurus atau emosi semakin terbalik!! itu belum kena tggl berbulan bulan lagi tuuu..sbnrnyer dah biasa kena tggl lama2 dulu tapi sejak2 dah LAMA tak kena tggl ginilah jadinyer, mereng tak tentu pasal hihihi... makan pun tak de mood masak kan utk budak2 ajerr, maknyer mcm org putus cinta! ehehe.... tp ijah ttp ijah.. sentiasa memberikan yg terbaik buat dirinyer sendiri :P perasan sungguh kan.. :D sbnrnyer ada TRAGEDI tgh hari td, dah lah tak de selera nk makan tetiba nk mkn kuih lapis pulak..buatlah td tgh hari, buat2 dah siap kukus leh keras lah pulak eeeeeeeeee....dah lah tgh menggong buat kuih tak jadi pulak makin lah frust dgn menonggengnyer...geram sggh!! pas kan kita ni mmg spesis apa ntah kita pun tak tahu kalau dah tak jadi tu mesti nak jadikan itu jam jugak!! tak kira, hihihi.. so td petang bermulalah melapis sib baik jadik tp biasalah kan tgh mood terbalik nii melapis pun ndak tak nak ajerr, punyerlah tebal!! ehehe... tp yg penting RASA R A S A RASA tu sedap!!! naik lif tekan botang sendirik kikiki... eh,jemput makan ya... :D kita sorang ajer ni yg mkn :-)

Tiada ulasan: