Rabu, 11 Ogos 2010

Salam Ramadhan Buat semua


Sabda Rasulullah s.a.w yang bermaksud," Sesiapa yang bergembira dengan kedatangan Ramadan, Allah akan mengharamkan jasadnya daripada api neraka." ( Hadia Riwayat Ibnu Majah)

SALAM RAMADHAN BUAT SEMUA YG BERADA D MALAYSIA DAN KEPADA SELURUH UMAT MUSLIMIN TAK KIRA DMANA SEKALI PUN ANDA BERADA, SELAMAT MEYAMBUT KEDATANGAN BULAN YG D NANTIKAN OLEH UMAT ISLAM, BULAN RAMADHAN BULAN YG PENUH KERAHMATAN INI, DR KITA D BANGKOK :-). SEGALA PERTUTURAN ATAU PENULISAN DR KITA KALAU ADA YG TERSINGGUNG TU KITA MINTAK MAAF DR HUJUNG RAMBUT HINGGA HUJUNG KAKI SESUNGGUHNYER YG LEMAH ITU DTGNYER DR DIRI KITA SENDIRI..SEMOGA AMALAN KITA SEMUA DTERIMA OLEHNYA INSYAALLAH, AMIN..


Pertama sekali nak ucapkan terima kasih pd tetamu rumah ARAH ni yg mcm dah tak tentu arah ni kan :D TERIMA KASIH setiap kunjungan yg dterima, yg tinggalkan mesej terima kasih juga sbb tak dapat dabalas tp dah dbaca, yg mana tak tinggalkan mesej atau berkunjung pun terima kasih juga :D setiap ingatan sgtlah dhargai.. :-)

Sepanjang menyepi ni byk yg bertanyer urusan rumah dah selesai ke belum, sbnrnyer gini lah ya haih! baru berjanji sebelum nak masuk n3 nak tulis pendek2 hihihi..nmpknyer berjela jela lah ni, mana yg nak baca tu bacalah yg tak nk baca pun boleh scroll jerrr sampai penamat bwh tu :D urusan pemindahan belum dlakukan malah sampai sekarang belum ada jwpn BILIK MANA YG TERPILIH untuk dduduki ni, skrg ni tgh tunggu jwpn dr owner yg baru sama ada nak jumpa atau tak untuk perbincangan selanjutnyer, mestilah nak kena tawar menawar kan kan hehehe... bukan tu ajer, ada kemudahan2 lain yg kita nak owner baru tu sediakan, takut2 masalah ni lah yg membuatkan owner baru tu reject permohonan kita org, bukannyer apa n bukannyer tak leh nak beli brg2 yg tak de tu masalahnyer dah penuhhhh! makin nak bykkan brg sendirik kalau rumah sendirik tu tak pe ni menyewa kang kalau pindah lagi mau haru nak mengankutnyer kan.. Kena serahkan notis akhir bulan ni, jdnyer kita org pun dah KOSONG skrg ni tak tahu dah nak pkir apa lg, berdoa jer lah semoga urusan kami ni dpermudahkanNYA insyaAllah..

Ok, abis citer pasal umah ya :D, insyaAllah hari ni kalau berkesempatan kita buat balas kunjungan rindu betul kat sume org, sepanjang bercuti ni kita mcm kekurangan sikit, ninja tu pun perasan tp dia tak nak tanyer lebih2 sbb kita dah jwb sekali jdnyer dia takkan tanyer lagi.. thailand mula berpuasa pd hari khamis iaitu ESOK jdnyer mlm ni adalah tarawikh pertama, dan juga menyiang IKAN BILIS menu HARUS semasa bersahur ehehehe.. kurma jer belum carik lagi, nak kuar2 hari ni mcm malaslah pulak.. ok, kepada semua teman2 blogger RINDUUUUUUUUUU sgt2! Mekaseh sume! :-)

6 ulasan:

cikmanggis berkata...

Selamat kembali Ika..selamat berpuasa ya.lewat sehari nampaknya kita raya dulu lah ya hehe

Kerull @ Kay Enn berkata...

Salam Ika..akhirnya kau muncul jua..bersama ramadhan yang tiba..selamat berpuasa untukmu dan family disana...muah..

fmina08 berkata...

mek jah....slamet poso yo...mudah2an urusan rumah dimudahkan olehNya...
kangen karo kue.....huhuhu

izahdaut berkata...

ika..moga keberkatan ramadhan ni Allah permudahkan segalanya iye..sabar la mek jah ye.. slamat berpuasa buat ika n family..oo puasa esok ye..

HALAMANKU berkata...

Salam Ika.. semoga dipermudahkan segala urusan.. aper yang berlaku ader hikmahnyer..
-Ika selamat menjalani Ibadah Puasa untuk Ika sekeluarga..

Juwita Jamaludin berkata...

salam ika.. rindu juga.. doakan urusan ika di permudahkan...akak pun harap boleh rajin la update2 blog ni.... hiiiiiiihi.. selalu jadi silent reader je...