Isnin, 20 Julai 2009

Acar Nenas

ACAR NENAS



Salam kembali dan masuh dhari yg sama hari ISNIN, :D

Kita mmg suke klu mkn acar ni dgn nasik2 mcm nasi minyak tp tak reti buat lagi dgn nasi tomato pun tak buat lagi ehehehe.... dgn apa2 nasiklah ya :D 1st time buat acar ni ingatkan ssh sgttt!! leerrrrr rupanyer cyooooo kantan!!! hihihi... rasa pun lebih kurang yg mcm kat kenduri kawen tuuuu oklah kan... ambik resepi ni kat MyR jugak dr MINAMI san.. sedap!!! tenkiu ya MINAMI san!! :D resepi leh tgk SINI...

4 ulasan:

umi_e berkata...

mak aiiiiiiiiiiiiiiiii kecur air liur tengok acar nenas tu :S

Fiza Nordin berkata...

betui tu k umi...kecur tgk acar nenas ika ni....ish!

blogresipi berkata...

Canteknye acar nenas u neh Ika... boleh amek tempahan dah nie rasanya... bile nak letak banner? i nak tolong gantong.. heheh

ijayuji berkata...

SALAM,

KAK E>>Senang buatnyer kak E!!!!! ingatkan kita ssh sgt!! :D ehehe...

KAK FIZA>>Nenas klu citer pasal nenas mmg lah menggiurkan :D

IJAN>>Ha ar!! pandailah tu dia!! :D gantung banner pas tu tolong gantong pas tu tolong potong reben sekali ya? :D