Rabu, 22 Julai 2009

Keropok Lekor 2

Ini bukan JARI org tapi KOPOK LEKOR versi jari hihihi... boleh gitu??? :D



Salam!!!! jgn ada yg boring sudah lah yer :D,

Tapi sapa yg jemu p main jauh2!!! :P hihihi.... alaaa...jgnlah mcm tuuu..jomlah main2 kat sini..jom jom jom kita main teng teng nak?? ke nak main bangbang sebu kuali sawa... :D natsukasiiiii betullah!!! teringat jaman cilik2 dulu hihihi.... ni masih dlm ujikaji lagi ya nak buat kopok lekor, sbb kali ni guna resepi MINAMI san kat MyR sana tuuuu.. fuh!! speechlesss terussss!!! mmg sedap!!! tak tahu nk kata mcm mana dah!!! mcm rasa org yg jual2 tuu!!! tp kita suke mkn yg garing2 gini pastu dlmnyer lembutttt alalalalala... dah habis pung!!! hihihihi... guna ikan saba dgn aji..tp sayang lerr buat sikit jerrr td rugi!!! klu kita tahu kita buat byk2 ekor ikan!! tp tang nak asingkan isi tu yg berchenta betull!!!! :D alhamdulillah hasil kesabaran sbb dah ada yg fillet jugak akhirnyer jd jugak!!! sedap tau!! sape2 yg tak pernah cuba MEMANG kena cuba.. ;-) nak bg byk2 ibu jari kat resepi ni ibu jari berdiri ya bukan terjunam kebawah tau!! ehehe.... nak ajak dah habis lah!! enkali kita buat lagi ya :D agaknyer sbb guna tepung sagu aka warabi mochi ko kot yg jd sedap!! jom tgk resepinyer kat sini

2 ulasan:

Watierman berkata...

sampai hati dah abiss baru ko tayang gambo....ikaaaa esok buat lagi tau...!!!

blogresipi berkata...

Wah kopok lekor lagi yer... musim ke? :D