Rabu, 15 Julai 2009

Honey Prawn

HONEY PRAWN


Salam dpagi2 buta harui rabu ehehe,

Hari ni nak kena masak cepat sbb nak kena g sekolah pas tu nak ambik PARCEL pas tu nak belanja brg2 sikit mannnnnnnyakkkkkkk sgt kerja yg nak dbuat hari ni baju tak usah katalah mmg melambak dgn byknyer sbb tak kering!!! hihiihi.. ni pun nak kena basuh baju yg semalam ni sbb ampai tak muat!! ehehe... ginilah klu umah kecik sume2 tak muat!!! :D tak leh bebel2 panjang nak goreng menggoreng buat bekal hari ni buatkan bentou budak2 kari jepun jerr senang!! makanan sampingan koroke dgn sosej jerr abis citer!! Ramai yg dah cuba HP ni kan??? kita jerr yg ketinggalan shinkansen ehehe... sedap menjilat kuali!!! belum makan lagi lahh balik nanti baru makan :D klu kak hana kata menjilat jari ke pinggan ke ntah2 dia jilat kuali sekali hihihi...ambik link ni kat umah kak hana ehehe.... Ya Allah mmg sedap sgt udang niii masa rasa dlm kuali rasanyer dia tak sebati lg tp bila dah angkat fuh!! jilat semua sekali!! hihihi... tang resepi tu biasalah kan klu tak menderhaka, org guna lada besar kita letak lada besar dgn lada kering style kak hana pas tu letak sos tiram sikit muehehehe...halal lah ya rasanyer mmg sedap tak rugi mencuba!! mmg lain dr yg lain asyik menyambal jer kan rasa yg sama jer kali ni ada rasa madu sikit lemon jus sikit mmg mabelesss ;-) tak leh bebel lama2 sbb nak kemas umah sbb budak yg nak jg budak kecik ni nanti dtg 9stgh huhuhu.... jom makan!! jgn rebut2!!! :D ni linknyer...HONEY PRAWN



6 ulasan:

umi_e berkata...

sedapnya... kaka e tak masak sekarang ni... minta sikit boleh tak?

Watierman berkata...

Patut la si ika tak yah basuh kuali dia dah jilat licin....pose maut la udang tu..ngap sekali maut terus....!Udang tu la!

PUTERA2PUTERI berkata...

ika...terliuq nengok udang tu dok lending lam pinggan tu.....bak mai sat ceq nk makan la...geram nengoknya.....

ijayuji berkata...

SALAM SUME,

KAK E>> Alaaa....kak e niii tak masak tp makan kan?? hihii... ambiklah!! :D

KAK WATIE>>KAK WATIEEE!!!! kita tak kata kita yg jilat kuali tuuuu andaikan jerrr :P

KAK IETA>> boleh jer kak, ambik2 jgn malu2 ehehe

cikmanggis berkata...

ika...nak udang!nak udang!sedapnya!

blogresipi berkata...

Honey prawn bangkok neh pun nampak menggiurkan jer Ika... mintak semangkuk!