Rabu, 22 Julai 2009

Fresh Orange!!! siap!!! :D

FRESH ORANGE



Salam kembali masih dwaktu yg sama dan hari yg sama baju yg sama hihihi....

Lepas mkn jommmmmm kita minummmmm dulu!!!! fresh orange ni senang jer nak buat klu ada juicer main masuk jerrr dlm tuuu, kesian kat juicer kita tuuu lama dia tido kat atas gobok tuuu bukan kat bawah!!! ehehe... sejak2 ada FP asyik keja mensmoothie jerrr.. ni si ross pas tu kak hana pulak tayang dia punyer juice orange dia tuuuu...jelesss tauu sbb kat sini orange mahal tau!!! tu kdg pkir 56 kali nak beli oren tu ehehe... akhirnyer semalam pejamkan mata beli jugak!! 2 biji jerrr :P sapa2 yg nak minum kenalah bawak buah oren sekali ya kita cuma pinjamkan juice tu jerrr, pas tu perahkan lemon sikit kasi xtra masam n gula sikit jerrr td ni tak letak pun sbb dah manis!!!.. :D jom minum!!! mendung2 minum air sejuk mmg sah penulis ni masih dtahap mereng2 kesan taruma semalam tuuu hihihhi.... :D

Tiada ulasan: