Rabu, 1 Julai 2009

Pai T

PAI T yg tergolek sbb tak leh nak diri bhgn bawah gelembung :D hihihi...



Salam Kembali dptg rabu yg mendung tp terasa kehangatannyer :D,


Tgn masih sakit lagi ni, mlm td mcm nak nangis sbb sakit nak2 bhgn pergelangan mcm kena kejutan jerrr rasanyer... nak angkat iron pun cam nak jatuh... ngada2 betul ya!! :P mmg sakit tau!!! kita lupakan kesakitan yg boleh membuatkan hati menjadi sakit :D ehehee..... pagi td mcm biasa mulakan dgn kemas umah vacuum, mop, basuh bilik air pas tu BASUH KAIN manual hihihi, dah habis g pancing kat dapur gas, dah puas asyik g menjala jerr g PANCING lah pulak kali niii, boleh sakit jiwa nak tggu habis menda ni tau!!! ehehehe... mata ni sampai nak terlelap!!! ngantukkk!!!! dpt byk mcm dlm resepi asal jugak lah, dah simpan separuh tuk laling punyer mkn malam :D, belum siap pancing org mesin ni dtg lah pulak!!!! kacauuuuuuu betull org nak mancing!! sib baik dah nak habis, mana taknyer 2 tapak jerr mesin basuh tu dgn dapur ekekeke.... k lah resepi ambik kat MyR jugak dr kak zaliana tapi mcm biasalah kan klu tak menokok tambah mmg tak sah, utk kulit tambah 2 sk tepung gandum pas tu inti tu ikut sesedap rasa ehehe.. kita suke taugeh tu yg masuk taugeh, klu ikutkan kita nak sumbat kobis jugak tp dah penuh terpaksalah kena outt cik kobis tuuu dr group2 td nii ehehe..... yummmyyy tau!! kita mkn kat TCRS cuma sekali jerr itu pun dah lupa rasanyer camne ehehe.....ada kerja lagi yg nak dbuat ni tak leh nak bebel2 lama2 nanti tak siap :D last n3 k.. :D penat lah nak titun jap lepas ni :D...




Sapa2 yg nak ambik yg ni ya, klu tak cukup g pancing sendiri UMPAN kat umah ni byk sgt!! ehehe.... penatt ler nak mancing jerrr :P kulit tak licin tp rangup!!


1 ulasan:

blogresipi berkata...

Pai tee ni sedap ye Ika... ritu balik Msia belikan acuan dia bg kat kawan kat sini. Tp sampai skrg tak ajar lg dia camana nak buat.lama2 takut jd tukun plak acuan besi tue.hehehe