Sabtu, 18 Julai 2009

Sirap Laicyee lemon..

AIR SIRAP LAICI LEMON


Salam kembali>> :D

Sajerr jugaklah nak menyibukkk kan, buat air ni tak payah ssh2 nak jerang air ke apa ke sume dah tersedia ada ehehe..... Letak ibu sirap tuang air sejuk dr peti ais pas tu masuk laicyeee tp mcm biasalah kan mesti nak ada kelainan sikit kan dan kelainan ni pun dah biasa kat kedai2 warung2 buat letak lemon!!! ehehe... kasi masam2 sikit baru kick!! Ilham dari KAK MARIA dan jengah umah MAK YUNG jugak!! :D tenkiuuu kakak2 ku yg sentiasa berikan idea bab2 masak2 ni sume, kita ni tak lah pandai masak sgt tapi sejak masuk MyR sejak join Porem MyR terus berubah nak jd isteri yg baiklah kan ehehe.... sebelum ni kalau masak mmg hampeh!!! nak2 kat luar negara huh!! sume2 lain rasa rasa yg pelik2 gitu pas tu nak dptkan yg halal ni bukannyer senang klu kat sini niii, jdnyer kenalah berusaha untuk memperbaiki diri sendiri dan sebab itu juga rasa terima kasih buat semua warga MyR dgn geng merempit kat POREM satu masa dulu skrg ni dah jarang masuk porem sbb sibuk tp kita tetap ingat ngan kakak2 atau adik2 yg ada kat sana :-) jasa sume org mmg kita ingat sampai bila2..eerrkk??? ni dah kira luahan perasaan ke ni?? dr tajuk air ke feeling2 gituuu :D ngeeee.... k, jom kita minum dulu!!!!! maaf lah ya hari ni sibuk sikit nak g kuar!!!! :D

1 ulasan:

blogresipi berkata...

Huhu..kite baru order laici dr kawan kat helsinki neh... harap2 ade la.kang kalau tadak kempunan ler asyik korang dok tayang air laici jer... rasa nak ngap je kat skrin neh.