Rabu, 22 Julai 2009

Kue teow ladna

KUE TEOW LADNA versi org malas!! :Dbaru perasan lupa nk letak LADA BESAR JERUK kita tu posing kat atas mee tuuu hihihi... yummmyyyy!!



Salam Kembali dtgh hari hari rabu yg mendung...jgn betulkan tv ya :P,

Hari ni dah penat dr semalam mulalah dtg menu malas malasan gitu ehehe... kerat sayur pun asal hendak jerrr!! hihihi..... pas tu malas nak kuarkn daging2 yg keras kejang tuuu guna sotong jerrlahh cepat!!! huh! hari ni rasa mcm sekejap jerrr dh tgh hari pas tu budak2 balik sekolah, hmm... riuh sakanlah lepas niii... resepi ni buat sendirik jerrr main campur2 jer apa yg ada, kuah dia pulak guna sos tiram, kicap cair, seasoning, kiub ayam dgn tepung jagung lah kan nak pekatkan kuah dia tp kita kurenggg sikit yg pekat2 gitu ala2 pekat tu boleh lah ehehe..lain org lain tekak kan??? :D jom lah makan!! klu tak nak makan tak pe, meh kita buat kerja lain nak? :D

Tiada ulasan: