Selasa, 14 Julai 2009

Salam kembali dah nak maghrib dah pun :-),

Sejak balik dr cuti ramai yg bermurah hati bg award yg cantik2 ni..suke kita!!! apa pun nak ucapkan pd org yg bg award ni TERIMA KASIH byk2!!! kita suke org bg hadiah :D, Semoga kita sume dlindungi olehNya dan sudah tentulah mendoakan persahabatan ini berkekalan selamanyer amin..

Award ni dr KAK ZURA tanda terima kasih sbb dtg singgah kerumahnyer yg cantik itu, dpt dr KAK HASUE .. TERIMA KASIH!!!!!! GRACIAS!!! ARIGATOU!!!



Yg ni pulak dtgnyer dr KAK INTAN, TERIMA KASIH kak!!! cantik!!!


Yang ni pulak dr KAK AZURA dgn KAK NOR ganu semoga kita sume menjadi seorang islam yg taat padaNya insyaAllah... amin...









Haaaa...MUNGA MUNGA an yg banyak kat atas tu dr adik sorang yg ada kat TOKYO tuuuu ala.. tokey roti kat MyR hihihi ROSS aka ONIGIRI@coretan dbumi tokyo... Akak suke ross!!! sbb akak GILA ngan munga!!! nak2 munga made in japan, sayangggggggg sgt!!!! bilalah ya akak leh dpt lense macro tuu?? :D tunggu poket melayut dulu baru leh sambar insyaAllah sbb nak sambar menda lain dulu ni :D apa pun TERIMA KASIH!! ARIGATOU ne!!! o hana daiiiiiiisukiiiiiiii desuyo..


Dan Pada pengunjung umah yg tak tentu ARAH niiii, sudi2 lah ambik gantung kat umah masing2 ya, mana yg tak de ambik lah yg dah ada tu buat2 tak de hihihi.... SELAMAT MALAM!!!!!

Tiada ulasan: