Isnin, 13 Julai 2009

Bun Pandan Berkaya dan berkelapa ehehe....

Yg ni versi kaya+bijan hitam sbbnyer letak hitam, klu hangusss atau rentung dia ttp itam!!!! muekekeke...... aci gitu???? :P


Yg ni versi kaya+kelapa kering, sedappppppppp sgt!!!!! ;-)


Salam kembaliiiiiiiii :D,


Haaaa...ni buat td niiiii buat num petang kita sbb malam dah tak makan sbb nak temankan si ninja kesayangan kita tu diet muehehehe.... tp kita tak diet ya :P maintain jerrr mcm sediakala gitu :P, bun pandan ni mmg tak leh dsangkal lagi kelembutannyer mmg sedap!!! kita ni dulu2 tak suke ngan nama PANDAN2 niiii sejak dah main masak2 ni kan sume2 suke!!!! tu yg comelll jerrr bdn niiii ehehe.... ada yg nak termuntah ke?????? :P eh eh?? lupa mcm biasalh ni tgh MALAS lagiii resepi kalau nak g umah KAK NOR tak pun KAK HANA tak pun resepi asal kat umah CMG ya :D ngeh ngeh ngeh!!! jgn alih siaran lagi ya :P

1 ulasan:

Watierman berkata...

Ika baling mai sebijik...kali ni tak balik tangan kosong kot!!