Sabtu, 18 Julai 2009

Muffin Durian..

Suke yg ni sbb cute :D yg lain2 tu cuma manis dpandang ehehe...



Yg tergolek ni ambik bak balik ya :D


Salam dpagi sabtu yg mendung..... :D

Basuh kain cek!!!! kemas umah KO!!!! hihihi..... gosok baju, cek!!!! hihihi..... belum kemas lagi niiiii... nak masuk n3 durian ni dulu ya.. :D Setelah mendapat pekenan dr Puan Seri Nor serta nasihat2 yg berguna, dgn ini, barulah ada keyakinan untuk membuat pertunjukkan dapur bersama cik durian kita tuuu ehehe..... nmpk ringkasss tp klu silap teknik tak jadi tau!!! kebanyakkanyer kita mcm tu lahh kategori tak sabar!!! :D Tapi semalam dah puas kena dgr ceramah dr puan seri nor barulah berjaya buat muffin ni dgn jayanyer!!!!!! sudah tiada pening2 lagi kenara bau durian sbb dah cukup tido mlm td ehehe.... KOMEN tuk resepi ni kan..hummmm... pinjam ibu jari untuk 10 orang!!! boleh gitu??? SEDAP!!!!!! lembuttttttt laksss tuuuuu, budak2 bau durian jerr mmg tak layan, sesungguhnyer sesiapa yg tak mkn durian dia adalah org2 yg rugi dan sememnagnyer jakun!!! :P sedap kak nor!!! TENKIUUUU soooooooo mchhhhhhhhh!!!!! resepi asal dr CMG dan dah dedit balik oleh PUAN SERI NOR kita untuk menjadikan resepi itu lebih mantep lebig ngetopppp gitu rasanyer... yok mangen muffin derian :D.. resepi ada kat sini ya>> MUFFIN DURIAN@KAK NOR GANU... hari ni leh sama pulak nak masak soto ngan si mak yung nii tp mak yung mesti dah terbongkang kekenyangan mkn soto!!!! uuuwwwwaaa...nak buat lepass niiii!!! :D

6 ulasan:

Chik Mi berkata...

salam ijah ,nak muffinnnnnnn,akak kalau buat kompem akak sowang yg mamam sbb budak2 ni pun x suke yg derian2 gitu

hana berkata...

adoiiiiiiiiii mek jahhh! tk tahan godaannn nih woooo!! lempuk pong lempuk laaaaa!! asal jgn tempoyak udahh! muahahaha zasssssssss!! panaskan oven! cakoi esok la! :P

Watierman berkata...

Salam Ika...(sambil tutup idung)....ko kata akak jakun yer...rugi tak per lagi...jakun....hu..hu..hu....mummy...IKa kata Watie jakun!!!!

ijayuji berkata...

SALAM,

KAK MIMI>> Kak mimi, ingatkan kita sorang yg makan ada geng CILIK makan jugak!!!! suke dia!!! yg abg ngan kakak ngan bapak budak mmg tak layan :D.

KAK HANA>>Huh!! mak yung niiii, mmg terrer!!! nmpknyer lauk kita hari ni sama nanti mesti ada suara kumbang bertanyer???? :D

KAK WATIE>>Salam Kak Watie... hihihihi....tu la akak!!! mmg rugi dan jakun mcm ank2 kita tuuu!! hihihi..org nak asah bakat dr kecik suh latih mkn durian byk2 dia boleh lari!! :D

Nor berkata...

wahhh adik mentel ni.. dah jadi pun muffin durian dia.. tahniah! sedap kan, akak cakap dah!

ijayuji berkata...

Salam kak nor!! mmg sedap!!! ingat pas ni nak buat selidik dulu kat kwn2 kita kat sini nak tanyer MAKAN DURIAN tak??? kalau dia kata makan mmg kita nak buat lagi!!! ehehe.... tenkiu ya kak, mmg sedap!!! ;-)