Sabtu, 18 Julai 2009

Lada Besar Jeruk

LADA BESAR JERUK homemade...



Salam kembali hihiihi....,

Macam kak yung kata ni last n3 tuk hari niii hihihi... yg ni jerr tak sama ya, tp yg 2 kat bwh tu mmg sama ngan kak hana ehehe....SEBAB kenapa buat LADA BESAR JERUK niii????? sbb dah kena ceramah dgn PUAN SERI kita ehehe... kita ni kan ngada2 sgt menda yg senang2 mcm ni pun nak suh pos!!! pas tu org yg nak ngepos tu peyutt besorrr!! hihihi... sowi ya kak hana ngan kak nor, ginilah kesan klu dah terlebih manja atau ngada2!!! atau mentel???? oh tidak tidak!!!! :D lerrrrr.... mmg senang pun!!! kita ni ajerr yg MALASSS dbesar besarkan :D resepi ambik kat MyR dr kak Juns11... hummm..tak sabo dah nk mkn lada ni ngan LADNA huhuhu..menu lusa kot kita tgk jerr ladna apa yg kuar nanti :D ngeeeee.... jom jalan2 cuci mata kat MyR resepi kat sini ya CILI JERUK sajerrr jer mandai2 letak LADA BESAR JERUK sbb guna lada besar!! :P tenkiuuuu!!!!

6 ulasan:

blogresipi berkata...

lada jeruk nk wat mkn ngan aper neh ika? wat minum petang ker? heheh...

Nor berkata...

ijan.. dia nak wat mandi lulur tu, nak hilangkan mentel2 hehhehehe ijah tak marah kan,. kan.. :P

Nor berkata...

eh ijah, pasal sket sgt cili tu, kasi sama level dgn cuka la baru banyak sket

ijayuji berkata...

Salam,

IJAN>> IJAN!!!!! ha ar!! buat num petang nanti niii!! :P ada kang yang tak kuar2 dr bilik termenung!! :D

KAK NOR>>Tak!! tu laaa nk buang mentel2 ni lah!! terjngkit minah2 siam kat sini lah ni!! :P ha ar lah kak, sikit eak ladanyer nak letak lagi tak boleh eak? :D

umi_e berkata...

makan dengan mee goreng sedap!

cikmanggis berkata...

ika..nape sket benar cili jeruk tu?dah kena makan ke baru ambik gambar hihi