Jumaat, 17 Julai 2009

Puding Karamel Tanpa Telur

PUDING KARAMEL TANPA TELUR



Salam kembali last n3 tuk hari nii ehehe...

Dr td tak berenti dok kat dapur umah mg tak kemas lagi sbb tak siap masak lagi...hari ni buat sekali arung pas tu nak rehat!!! suke ngan tajuk kali ni TANPA TELUR ekekeke... ada resepi ni kat MyR tapi tuan resepi guna senduk sbg sukatannyer kita ni tak de senduk!! senduk nasik sume leper2 gitu ehehe... dekat setahun dok tunggu resepi sbb nak tunggu org edit balik guna GM alhamdulillah.. bila KAK YANI masuk n3 ni td gumbiraaaa gumbiraaa hihihi...puding ni peberet si kecik kita makan puding2 niii tp tulah bila ada terbau ayam gitu terus kembang tekak ehehe.... dgn xpreeesssnyerrr buat ni pun belum sejuk sgt sib baik leh kuar kan dr acu :D Resepi asal dr Firasya kot lupa lah nama dan telah dedit oleh KAK YANI@Puding Karamel Tanpa Telur... tenkiuuu kak yani!!!! suke3!!!!! jom makan!!! nak kemas lahh hihihi...sib baik matahari tak tegak sbb mendung!!! kira masih ala2 pagi lah ni eak, acilah kan eak kemas masa2 cenggini :P...

3 ulasan:

cikmanggis berkata...

assalamualaikum!...apa??? tanpa telur???? hihi teringat citer ayam marah kat manusia sb asyik dok makan telur dia je.....Lembu pulak dok marahkan manusia jugakk..semua anak manusia minum susu lembu tp sorang pun tak panggil lembu mak kihkih(lawak sorang2 ni)

Watierman berkata...

Ha..maaf yer cik manggis akak tumpang tergelak...tapi masih control ayu sebab kat umah Ika...kan...wah....punya lah sibuk melapis kuih tu sampai termiss puding ni..cammana leh jadi gitu!

blogresipi berkata...

Ini bagus kalau nak kurang kan kolestrol macam i neh... hehehe..