Khamis, 16 Julai 2009

TAG mmg nak kena org yg mengeTAG ni :P

Salam Kembali :D,

Haaaa....kak sue!!! ni baru abis gosok tauu!!!! nak hadiah lepas buat tak kira!!!! nak hadiah jugak!!! :P



Tag ni tajuk dia -30 SOALAN. sila scrolll ke bawah ya.. harap puan yg baik hati lg pemurah yg TAG ni bg hadiah hihiihi.... :D


1. Bekas kekasih saya adalah :

>Simpulan dan simpulan..

2. Saya sedang mendengar :
>mcm2 bunyi, bunyi motor bunyi angin, bunyi org tgh berenang kat bawah tu bunyi org cakap2 bunyi TV hihiihi..tak tipu ni!!!

3. Mungkin saya patut :
>menutupkan tinga saya dgn kapas tak pun tido sbb terlalu bising!!!! ehehe.... kalau boleh lah.. :P

4. Saya suka :
>SEMUANYER!!!

5. Sahabat-sahabat baik saya :
>Org yg selalu menasihatkan saya lah sbb sya ni nakal!!! dan suami saya :D ngeeeee.... dialah kwn dia lah musuh tuk gaduh2 ehehe... gaduh lain tempat arrr... :P

6. Saya tak faham :
>kenapa org perempuan thai mentel2 aka ngada2 aka miang2 sampai sekarang tak dpt jwpn :D

7. Saya kehilangan :
>duit sebanyak 100ringgit bukan nak kepoh tp oleh kerana kwn baik sendiri dan dpercayai mengkhianati saya..

8. Ramai yang kata :
>Sya ni mentel kot atau ngada2 hihihi tapi hakikatnyer sya baik hati punyer hati yg lembut :P uuwweekkkss!!!! ada yg nak muntah?? :D

9. Makna nama saya :
>Isteri kepada kekasih Allah iaitu NABI MUHAMMAD s.a.w tp langsung tak mewarisi sifatnyer SITI KHADIJAH.. kalau boleh nak ikut sifatnyer.. hmmm...tp apakandaya kita ni hanyer makhluk yg lemah dan sentiasa membuat kesilapan..

10. Cinta itu adalah :
>Indah sebagaimana indahnyer agama islam dan sebagaimana juga kita mencintai NINJA kita tuuu hanya Tuhan yg tahu, amin...

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
>bertanyer>> `MAMA nak turun bawah!!!` TAK BOLEH!!!! hihihi...

12. Saya akan cuba :
>Menjadi seorang isteri, ibu, kawan dan ank yg baik buat sume org terutamanyer utk my lovely ninja lah kan ehehe... dan ank2... :D

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>jangka masa yg panjang dan juga bukan sekarang... klu salah sowi arr :D


14. Telefon bimbit saya :
>Nokia tp dah 4 tahun!!! dah kena celup dgn air tp masih boleh berfungsi cuma kdg2 bila dtg menggong dia alarm letak kul 4pg dia berbunyi pukul 2 pagi!! hihihi...

15. Bila saya terjaga dari tidur :
>org pertama yg berada dsisi sya lah yg akn sya kisssss dulu!!! :D jgn muntah!! :P

16. Saya paling meluat bila :
>org mengutuk dgn kata2 yg kasar kdg2 tu sya kasar tp kata org bahse kena jaga biar beradat :D mmg suruh jd diri sendiri dan itulah diri sya :-)

17. Pesta/Parti adalah :
>pesta pd pandangan ilmu cetek sya ni kan, org yg sedang bergembira menari nari terlonjat2 dgr irama muzik, yg tu kureeenggg suke :D tak salah asal ada batas :D

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
>KUCINGGGGGGGGG suke dgn kucinggg!!!!!!! panda suke tp tak pernah date dgn panda ehehe... :D

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>sekolah rendah sekolah menengah... if i could turn back that time alangkah bahgiaaaaaanyerrrrr :D

20. Hari ini :
>hari yg penuh dgn kemalasan tp kena kerja jugak!!! :D

21. Malam ini saya akan :
>berlari bersama sama dgn org tersayang lah kan sajer nak buat semak mata dia hihihi....

22. Esok saya akan :
>kepasar pasar murah nak carik UDANG dgn SOTONG dgn BUAH2 :D

23. Saya betul-betul inginkan :
>ketenangan dan kebahagian bukan tak tenag dan bahagia sekarang ni cuma nak yg lebih lagi hihihi...

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
>adakah muka ku semakin muda????? :P

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
> 2 2 sekali adil dan saksama insyaAllah..

26. Makanan barat atau Jepun :
>2 2

27. Bilik yang terang atau gelap :
>Kalau tak tido nak bilik terang lahhh kalau nak tido nak bilik gelap tak leh tido klu terang sgt!!

28. Makanan Segera adalah :
>cup noddle lerrr tggl tuang air panas tunggu 3 minit!!! hihihi..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
>love u....mata ne..

30. Siapa yang anda mahu TAG?
>muekekekeke...... calon calonyer adalah:

  1. Org yg mmg suke buat TAG itu yg utama.. silakan ambik ya.. :D

KAK SUE!!!!!! nak hadiah!!! nak kek!!! :D

TO KAK WATIE>> TAG akak kita dah buat hihihi.... jdnyer tak yah buat lagi yaaaaaaaaaa sayang akak!!! ;-)

1 ulasan:

HaSue berkata...

ekekee...aduhh2..gelak nak pitam neh..hehee..
gdis thai mentel2 ke?best tuh ika nak wat madu..hahahaa..ampuunnn!:P
nak hadiah kee?kasi bunge cam ros bleh?kikiki..