Khamis, 23 Julai 2009

Mee Hoon Udang

MEE HOON UDANG



Salam kembali dan akan kembali tuk hari ini :D,

Haa..mee udang ni sbbnyer tgh duk pkir apa nak buat dgn udang yg ada kat sebok tuu kan terjumpalah pulak resepi che`iza ni lah pulak!! nmpk senang sedap jerrr dgn udang yg besor2 tuuuuu.. mmg best!!! kita sukeeeee sgt!!! cuma nak kena kurangkan petis sikit lah tp rasa dah maintain sedap!! 1st time buat mee nii tp guna mee hoon sbb malas nak celur2 mee kuning tu sbbnyerrrrr mee hoon ni dah dcelur dr semalam!! hihihi.. tak nak membazir kan jdnyer kenalah habiskan kan? ehehe.. sedap betul letak tauge banyak2!!! tu pun td dah letak sume jenis sayur tggl lagi nmpk ngan tak nmpk jerrr ehehe.. sukeeeee sgt ada sayur yg byk gituuu... ehehe... sapa2 nak resepi leh tgk kat SINI.. lama che`iza ni menyepi sibuk ngan bb kot, pepun tenkiuuu che`iza!!! mmg terrer masak betul mak dara sorang nii.. jom makan!!!

5 ulasan:

Nor berkata...

ijah!!!! nak3.. ish sedapnyer

ijayuji berkata...

salam kak nor!!! haaa...mmg sedap!! ambiklah!! klu pose buat buke nanti ya :D

Watierman berkata...

Ikaaaaa...nak meeeee hoooonnnn udang besorrrrr tu!!!

ijayuji berkata...

KAK WATIE!!! ambiklah tuu!!! klu tak sampai akak jgn salahkan kita ya sbb dah terlajak umah org lain kot!!! hihi

blogresipi berkata...

Kebetolan sama plak menu kite yer Ika... tp udangmu lebey gagah nampak tuh.. udang2 i kicik2 togel jer...