Selasa, 21 Julai 2009

Air Tembikai Laici

AIR TEMBIKAI LAICI



Salam hihihi..masih dhari yg sama dan waktu yg sama :D,

Lepas dah berpeluh sakan mkn pedas2 mari kita segarkan balik dgn minuman kat atas niii.. mendung2 pun kita telan jugak minuman sejuk2 mcm ni!! hihihi...cuaca tak de kena mengena sbb org yg nak minum tu tak pedulik musim apa hihihi.... resepi dr ROSS@CDBT tenkiu ya ross!!! alaaa..senang jerr buat niii sume2 humban dlm blender :D tekan butang ON tungu jap siap!!! jom minum dulu!!!!! :D

5 ulasan:

Chik Mi berkata...

ijahhhhh akak pun nakkkk sejug boleh gitu?

umi_e berkata...

tembikai+laici lagi... kat sini hujanlah... kalau panas, kak e nak order 1 gelen :p

cikmanggis berkata...

ika..cm nak air laici ni..nah isikan dalam tupperware ni..kasi penuh ya..hihi

Watierman berkata...

Salam ika....hausssss...nak jugak....akak rindu...pada dak ikaaaaaayg memanjang memekik kat depan laman akak.....tq yer....i miss you tooo he.he...he...

ijayuji berkata...

SALAM,

KAK MIMI>> boleh ajer utk bakal besanku hihihi.... nak bergelen gelen pun boleh!! :D

KAK E>>Huh!! sib baik ujan ya kak E klu tak mana nal carik tembikai bertan tan tu?? :P

KAK CM>>OK SIAP!!! hihihi..baik2 tumpah ya tak de xtra ni :D

KAK WATIE>>huh!! akak pun suke jerit2 jugak ya?? ehehe... welkem back!! nak kari!! nak udang!!! nak sume2 sekali mkananan kenduri tu :D