Rabu, 22 Julai 2009

Roti...huh!!

BUN KOSONG :D comell jerr sayangg dia!! :P cicah air kopi atau milo sedap nih!!



Bun kosong yg belum dpisahkan lagi.. tungu masa jer tuu :D



Yg ni pulak ULAT GONGGOK SAKIT!!! hihihi... red bean stolen ya :D tgh malas main gulung jerr!! :D daj tak de mood!! :D



Yg ni pulak rupa MEXICAN BUN GERAM!! sakit jiwa dgn roti nilah!!! :D toppingnyer jd mcm tu..angin jerr tgk!! tapi sedap masih leh kawan :D.



Salam dpagi rabu yg mendung lagi mcm semalam niii....

Roti roti roti!!!!!! geram betul!!! hihihi.... hummm...camne nak citer ya? rumit dan ssh nak citerkan mcm mana tragedi roti ni berulang!! huhuhu.... tp tak pe rasa ttp sedap dan lembut!!! ;-).. dr semalam meroti cuma semalam tragedi terlampau terukk!!! sampai malasssssss nak buat itu ini!! tp tak pe kita variasikanlah roti tu ya.. roti kosong ada, ulat gonggok sakit pun ada!! yg paling nyampah dgn roti riiiiibaaaaa riiibaaaa hihihi..mexican bun lah tuuu huh!! sakit jiwa dgn si topping tuk mexican bun nilah!!! ni pun dah pening lagi bau kopi dr semalam!!! ehehe.... guna doh yg sama tuk buat roti2 pelik2 ni sume ya, doh dr mexican bun, lembut!!! resepi asal dr kak lilydvalley@MyR... tenkiu ya kak lily!!! dah byk kali buat tak pernah fail tang topping tp dr semalam ni buat dah 2 kali lah ni fail!!! huh!! malas nak ingat, jom makan roti!!! :D

6 ulasan:

Nor berkata...

tak per la ijah, rupa tak lawo, asal rasa maintain sedap.. bak yariba yariba 3 ketul..

Watierman berkata...

Salam Ika...akak dah kutip serba seketol dah maleh nak buat baik ambik kat sini jer...sukanya bau kopi...nak makan dgn Nescafe lah...tq Ika....Ikaaaaaa akak chow dulu yer...ni ambik roti niiii!!!

ijayuji berkata...

SALAM,

KAK NOR>>Tu laaaa...ntah mcm mana ntah silap tgk sukatan tuk tepung tu patutnyer 200g kita letak 20g jerr hihihi...buku kena minyak jdnyer berdouble tak perasan!!

KAK WATIE>>Salam kak watie!!!!hihihi...pandai dia dah ambik roti nak balik!! mana boleh!! kena kemas dapur sana!!! :P

cikmanggis berkata...

ika..nak roti!!!!

umi_e berkata...

gebu je roti tu...

blogresipi berkata...

Manyaknye roti.. nak bukak kedai ke Ika? hehehe