Sabtu, 18 Julai 2009

Mee Hoon SOTO

MEE HOON SOTO



Salam Kembali dtg hari sabtu kat bangkok :D,


Best SOTO ever!!!! ;-) huh!! ssh nak citerr lahhh dah penat lahh pas ni nak titun!!! hihihi.... yang pasti soto ni mmg sedap!!! kita tak guna nasi impit sbb budak2 kat umah ni jakun2 bila tgk maknyer potong nasi tu bentuk dadu dan masing2 pun memalingkan muka huhuhu...dia org lagi suke mkn dgn nasik tuk ank dara tuuuu yg abg dgn mee hoon mcm maknyer ehehe.. yg kecik tu pun tahu tak nak mkn nasi impit!!! hihihihi...jdnyer nak buat sume budak2 kat umah ni gembira dgn hidangan yg mama buat kenalh buat mee hoon dgn nasi puas hati bila tgk sume org makan... :D resepi ni dr MyR oleh Kak D, sebelum ni kan kalau nak buat soto kan buat sup ayam jerlahh pas tu tggl celurrrr mee pas tu letaklah bhn sampingan rasa mmg lain betul!!! itu bukan soto lagi tuu itu dah jadi mee hoon sup ekekeke.... pe pun tuk sume JOM MAKAN!!! satu piyuk besorr tu!! :D Resepi ambik kat sini SOTO AYAM@KAK DIANA MyR



Haaaaa...ni baru nmpk meenyer yg kat atas tu mee tenggelam sbb penuh ngan penghuni!!! :D

2 ulasan:

blogresipi berkata...

sedapnyer ika!!!!!! nkjugak!!!!!! neh korang pakat ngan ka hana ker? menu cam kembar siam jer...hehehe

ijayuji berkata...

Salam jan, Tu lah!!! dr pagi2 buta borak2 tak alih2 kak yung kata nak buat soto!!! terkejut tuu sbb kita dah kuarkan ayam kejung tuu dr sebok nak buat soto jugak!!! hihihi.... halallah eak klu sama tgn yg buat jer lain :D..