Khamis, 16 Julai 2009

Aiskrem Nenas

Aiskrim Nenas, sebenarnyer kan lum keras 100% tp tak sabo punyer pasal nk makan hihihi pedulik apa kan :D sbb tu nmpk ala2 nak cair gitu.



aaaaaaaa.....tumpah lap sendirik guna kain buruk sendirik ya :P



Salam kembali n last n3 tuk hari ni sbb nak rehat :D ngeee....

Sume2 buat sekrem kita pun nak buat jugak sampailah ketemu ini punyer resepi yg mabelesss dan mudah!!!! Sian nenas tu dah dok lama kat sejuk beku ehehe... hari ni baru sampai seru... lembutttttttttt sgttt eskrem niii sukeeee kite!!!sbb kita ni pun antu nenas!! :D kita buat cuma 2 kali blend jer dgn FP tapi dah cukup halusss dia punyer tekstur eskrem tuuu bila masuk mulut?? huh!! ssh nak bayangkan sedap!!! tapi kita letak yogurt kasi masam sbb nenas kat sini manis!!! td ni pun makan curah yogurt sbb masih dtahap manis gitu, gula cuma letak 1/4 cwn jerrr ehehe.... sapa nak resepi g kat sini ya Aiskrim nenas dr mem MyR puan seri yani md nor ehehe.. tenkiu kak!! sedap dan senang!!! ;-)

3 ulasan:

cikmanggis berkata...

salam ika..cikmanggis mesti buat ais krim ni..terliur benar..ari tu tengok knor buat air skrim naga..mak datukk! sedapnya..

umi_e berkata...

sedap... tapi manusia yang berpenyakit M cam kak e memang tak akan terbuat...

blogresipi berkata...

Amboi sedapnye aiskerim... meleleh leleh gitew.. nak jugak Ika!!!!!!!!