Khamis, 23 Julai 2009

Jom minum!!!!!

AIR SOYA sejuk hihihi...cam dah tak de nama lain jer nak letak :D



Salam kembali dan masih dwaktu yg sama semasa menaip n3 sblm nii hihiihi...

Jom minum dulu!!! lepas makan mestilah nak minum kan kan kan kan??? sapa tak minum angkat tgn!!!! ehehe... p main jauh2!! :P buat lagi soya ni sbb nak habiskan soya tu yg tggl sikit bagus jugak sbb nugget pun dah nak habis dah tuuu soooo kenalah buat air soya ni sbb nak guna hampasnyer... sedap betulll dpt minum air soya buatan sendirik ni rasa bersih jerr manis pun leh adjust, pernah beli air soya kat sini tp tak rasa mcm soyalah ntah kacang apa ntah yg dia org guna, mmg tak sedap!!! :D itu tekak kitalah kan tak tahulah tekak org lain..hihihi... jom minum!!! mendung jerr kat luar sana tuuu...sunyi tetiba hihih... esok nmpknyer tak de n3 lerr sbb nak kena g sekolah ada aktiviti dr pagi sampai separuh petang ehehe.. klu rajin nak bgn pagi2 masak akn masaklah dan akn masuk n3 lah klu tak sunyi sepi jerlah!! :D k jom minum!! :D air ni resepi kak yani ya tq kak!! dah bykkkkkkk kaliiiiii buat tau.. :D

2 ulasan:

Watierman berkata...

Hampir lupa akak pun beli kacang soya..2 3 hari lepas...masih kacang lagi..good Ika...ada kerja kak nak buat ni...tq Ikaaaaaaaa..sambil minum air soya Ika seteguk!

ijayuji berkata...

kak watieee!!!!!! ahahahahahahaha... akak ni kan setiap komen akak kan kita dah teguling guling ketawa tauuu!!! tak tahu lah kita kenapa!!! nmpk nama akak jerr mesti dah ketawa dulu!!! hihhihi...