Khamis, 16 Julai 2009

Ayam Panggang Kuali..

AYAM PANGGANG KUALI tp bukan chinese wok lerr sbb kitanyer dapur ni hot plate leperrr jerrr sume kuali :D..


Yg ni pulak, AYAM PANGGANG DAH LETAK KAT PINGAN ehehe... jom makan!!!



Salam dtgh hari khamis dan malam jumaat malam ni hihihi... :D

Hari ni hari bermalas malasan lerrr dr tadi satu benda tak buat lagi nak2 tang kemas!! pas tu kan dah 2 hari ni dah sedapkan keja melonggok baju jerr tapi tak dgosok!!!! hihihi...keja gosokkan uniform kerja ninja tu jerrr ehehe....sampaikan si abang asyik kata kenapa tak jumpa suar kecik mama!! hihihi..mama malass lerr nak :D...g selongkar sendirik kat dlm bakul!! :D.. ok, nak relevankan dgn gmbr yg kat atas tuuuuuuuu, dah masuk list sejak nmpk kat UMAH KAK NOR tapi asyik lompat2 jerrr ehehe, baru hari ni rajin sikit nak membuat kerja2 memblender ehehe.... sedap ya ayam ni, betul kata kak hana mcm rasa ala2 rendang gitu!! leh mkn ngan pulut tp malas nak memulut lerr perut dah ketat!! :P, sapa2 nak cuba leh tgk kat sini resepinyer AYAM PANGGANG KUALI sbb kita nak cnp mmggggglah teramat malasssssssnyerrrr boleh gitu?? :D, jemput makan!!! tak leh nak bebel2 sbb nak mop lantai, matahari dah tegak pun lantau tak sudah mop lagi ekekeke......:P

4 ulasan:

Chik Mi berkata...

ijah akak datang ngan senyuman nak ayam mu itew .psttt ijah tq for the wish yer.Take care

PUTERA2PUTERI berkata...

wow sedapnya ayam tu....ha yg dah boh lam pinggan tu bak mai kt kak ieta tau....cepat2 lapaq ni....

ijayuji berkata...

SALAM,

KAK MIMI>>Amboiiii lenggang lenggok dgn senyuman cair kita kak!!! ambik ambik bak balik ya ;-)..

KAK IETA>>Edisi kali ni tak menjilat kuali ehehe..ambiklah kak sedap tuuuuuu.....

blogresipi berkata...

Menarik nye ayam panggang kuali u neh.. memang kuali.hehe... syiok makan ngn nasik panas neh.