Isnin, 20 Julai 2009

Daging Kandar

DAGING KANDAR, eerrkk? warnanyer mcm ni ke? itu pun cuma letak 1sb kicap pekat ehehe..


Salam dpagi isnin yg mendung ehehe,

Sori ya semalam sibuk g luar carik besday prezent tuk ank dara sorang ni... huh! hari bangun kul 3.30pg!!! hihihi....punyer lah xcited nak buat makanan tuk hari ni ehehe.... tp tgh malam td dah buat rempah2nyer jdnyer pagi bgn tak delah mcm org ijau jerrrr ehehe... alhamdulillah menjadi kot ekekeke..... org dah buat daging kandar kita jerr yg belum sbb kita pun tak pernah makan daging kandar niii :D jdnyer rasanyer mmg tak tahu mcm mana tp sedap!!! tekan buton going up!!! hihihihi.... resepi ambik kat MyR dr KAKASMA tenkiu kak!!! sedap!! tp budak2 tak leh mkn kita sumenyer kan rempah karinyer 2 bungkus tu!!! :D nmpknyer emaklah yg gemuk lagi nih :D... daun kari pun tggl sikit jerrr oklah kan jd bau2 diaaa tu ada jugak :D.. jom makan!! hari ni byk kerja mata pulak kuyu jerrr semacam kaki lenguh2 laks tu :P.. Resepi ambik kat KAKSMA@DAGING KANDAR..

2 ulasan:

Nor berkata...

dah jadi la tu ijah.. sedap nampak tu. ada lg?

blogresipi berkata...

Lemak berkrim disukai ramai nie... dapat satu set ngan nasi jagung tue tak leh angkat montot ler jawabnye lepas makan..hehehhe