Khamis, 16 Julai 2009

Parcel




Salam kembali ehehe..... yeaaaa!!!!!

Ni lah parcel semalam tuuuu drpd MERTUA ku yg baik hati lagi penyanyang dgn cucu2nyer :-)... Terima kasih!!!!! ARIGATOU GOZAIMASHITA.... tgk ajerr lah ya gmbr kat atas tu leh teka apa yg dbg ada jugak dr makcik yg bg いつも ありがとう ございました。とっても うれしい です。ぜんぶ きれい ですよ。mak mertua kita ni rajin bukak umah kita sbb tu nak sampaikan juga msg yg tak seberapa ni nak tulis kanji tak phm jdnyer taraf2 budak tadika jer lah tulis hiragana eheheh... pas ni nak layan apa pulak ya???? sekrem kot.. tunggggguuuuuuuuuuuu.... :D

Tiada ulasan: