Rabu, 15 Julai 2009

Black Brownies Princess

BLACK BROWNIES PRINCESS


Jemput makan ya!! :D



Salam kembali dptg rabu dah nak malam ni :D,

Jeng jeng jeng!!!! hihihi.... bukan ikut kak hana tau!! mmg dah plan sama2 ngan kak yung ehehe... kebetulan balik awal td ni lah projek tuk hari ni.. geram betull tgk dia punyer topping tu!!! cantik berkilat rasanyer pun enak sekali!!! :D, resepi asal dr kak yat tp bg link kat umah mak yung jer lah eak sama jer kan ehehe....g kat sini.. sedappppp sgt!!! mmg dah nak habis ni sbb bg 4 buah umah!!! ehehe... nmpknyer hari senin ni leh lah buat tuk bg budak2 kat tadika ank dara tu belajar sbb besday dia kan, tak pernah nak bg apa2, ni dah jadik ni leh lah buat senang pulak tu nak buat pagi2 buta pun tak pe sbb tak yah guna mixer!!! ehehe... itulah yg paling kita suke!! jom makan!!! nak ambik ya jgn malu2 ehehe....

1 ulasan:

blogresipi berkata...

Wah wah.. berjanji plak u ngan kak hana yer... sama2 cantek brownie korang neh.. potong pun ala2 pro jer... korang neh potong pakai pedang ke? heheh