Khamis, 23 Julai 2009

Roti Canai maliii!!!!!! :D

ROTI TELUR dgn ROTI CANAI kosong... tenkiuu kak hana sbb tunjukkan cara nak buat roti elur yg mudah tu!!! buat malu kaum jer lah!! roti telur pun tak reti nak buat!!! :D ngeeeeee.... dah lupalah!!! bukan tak reti :P



Doh yg dah dperap dr malam tadi...huhuhu.... berendam dgn minyak!!! minyak sayur ya :D


Salam dpagi khamis yg ujan renyai2 bahasa hihihi.....

Dah lama tak menCANAI hihihi.. ni kes terliur ngan roti KAK MAZ bahrain tuuuuuu... nak buat kuah dal tp semaam g carik kat supa tak de!!!! :-( sbb budak2 leh mkn kuah dal tu sbb tak pedas!!! TAPI td ni terbangun lambat kul 5pg banguun!!!! sib baik bhn2 sume dah siap blend dah siap lah sume2 senang kata... tp tu pun masih tak cukup masa lagi sbb nak buat bentou yg berlainan dgn bekpess pagi nihh!!! huhuhu... sib baik sempat masak!! mlm td pun masuk tido kul 1 lebih pas tu bunyi alarm yg pertama tuuu tak tersedor langsung!!!! sib baik budak kecik tu nangis mintk susu huh!! k, layan dulu roti canai ni ya, nak siap2 kan ank dara pulak!! resepi dr KAK JOAYEE sedap!! kita suke rasa roti ni sbb lemak2 gituuu... pas tu lembut!! mmg best lah pendek kata!! ada lagi tu nak dfrozenkan mkn ngan kuah dal pulak bila dah jumpa kacang dal tu ya hihihi... JOM SARAPAN!!! air buat sendirik!!! :D

5 ulasan:

cikmanggis berkata...

mak datuk!!..cam kedai mamak gayanya..

Watierman berkata...

Wah...mamak Thai sudah menebar pagi2 ni...caya...lah Ika...memang dari jauh dah nampak 2 Thumbs up!!!!Way tu go...IKa...nayalah kalau ada yg nak buka kedai roti canai kat Thailand...Ika dah potong line....hi..hi...akak dah bancuh air ni...mana rotinya???

Chik Mi berkata...

ijah cantik je roti canai hang yg akaknye tebal ,akan ku cube lagi sbbnya akak takut nak taruk minyak haahahahhahaha tak de maknanya kan

ijayuji berkata...

SALAM SUME,

KAK CM>>Hihihi..akak niii jgnlah sampai mak datuk!! sampai nenek tak pe :D... tp mmg best pun ;-)

KAK WATIE>> akak ni kan mmg tauuu!!! sakit peyutt tauu!!! ketawa jerr dr tadi nihh!!! :D rajin ya siap dah bancuh air kasi free sepruh ya :D

KAK MIMI>>kak mimi kita main tarik2 jerr lah!!! tak tebar pung tak gheti!! hihihi... tak pelah tebal asal sedap kan? :D tiada maknanyerrr kan kan guna minyak sayur lerr :D

blogresipi berkata...

Roti canai!! nak jugak Ika.... bile lah nak mencanai neh.