Jumaat, 17 Julai 2009

Bronis dah jd kek cekelat!!! :D

BRONIS DAH JADI KEK CEKELAT, ok tak nama ni? :D



Salam kembali dan tak mungkin akn kembali lg selepas ini untuk HARI INI :D,

Aduhaiiiiii, sakit jiwa pun ada jugak tau hari niii, langsung tak dpt nak golek2 kat tilam!!! ni ank dara mintak kek cekelat pas tu mintak topping yg cenggini sbb dia ni tak suke topping yg likat2 keras2 mcm cekelat tuuuuu!!! jdnyer ikutkan jerlah mama dah penat dah niii, mcm nak pitam dgn bau durian lagi!!! hihihi.... 1st time bau durian rasa pening klu tak semakin dcium cium bau durian tu!! huh!! Sebenarnyer nak buat bronis lah niiii tp malas nak meloyang kan 4 segi tu sbb buat stgh adunan sikit sgt sbb kita tak de lyang 4 segi yg kecik sikit tu pasal dah jd kek cekelat cuma tambah nescafe dlm 1/2 sk jerrr... rasa maintain sedap pas tu semakin lembap pulak jdnyer mmg sedap!!! ank dara tu makan pun laju jerrr, yg bujang lglahh laju, siap mintak potong yg besar sekali hihihi.... ikutkan malas nak baking2 nii tp oleh kerana bakal besday girl yg mintak buatkanlah jugak ckp kat dia ni kek besday tau hihiihi..sbb lps ni mama malas nak buat kek lagi, hari jadi dia hari ahad ni nanti sbb tu lahhh buatkan kek nii :D.. k lahh, layan jerlah dulu kek nii ya, sapa tak suke topping mcm tu cairr2 gitu main jauh2 penat dah ni, klu degil tak nak main jauh2 g buat topping sendirik ya :P... daaaaaaaa......selamat berhujung minggu!!!!!

4 ulasan:

umi_e berkata...

tak kisahlah camna rupanya asalkan sedap dirasa :p

Watierman berkata...

Nak..akak bab kek beroven ni...susah sikit..sebab akak selalu guna oven butterfly zaman jepun dulu2..kalau yang kukus akak suka...betul ika..akak masih pakai oven hitam tu..ini..serious...eh cam wonder pets lah pulak!

blogresipi berkata...

Baru jer buat bronis... you buat bronis kek cekelat plak yer... rajin betol... mintak sepotong Ika...!!!

hana berkata...

jahh! loyang love ko nih kaler itam er?? mcm sama ngan akak punyer jer! klu wat kek mesti jd cam lembab2 gtu! nape ntah! pakai loyang biasa tk pulak gtu!