Selasa, 14 Julai 2009

Chiken wif basil

Chicken wif basil



Salam Kembali dmalam rabu hihihi.....


Tema hari ni BASIL hihihi....Ni menu last tuk hari ni buat tuk budak2 yg tak mkn pedas tp klu nak pedas just tambah cili jer!!! ehehe... senang banget nak buatnyer si kecik tu bukan main suke klu masak lauk ni byk dia makan!! :D mam gembira bila tengok ank2 makan berselera jer kan tp tu lah kadang2 blur dah tak tahu nak masak apa tuk budak2 ni sbb dia org akak ulang balik lauk kegemaran dia org kakak ngan abang lain selera pulak tu tapi yg masak MAMA kenalah ikut tgn mama!!! ehehe.... sume org leh buat ayam wif basil ni kita just letak bwg putih pas tu kicap cair, sos tiram sikit grm tak letak sbb dah masinlah, pas tu letaklah basil leaf n last sekali tabur bawang goreng, walllah!!! bertambah makan tp kita tgk jer lah sbb malam mmg dah tak ambik nasik huhuhu.... gaman!! kesian kat ninja tu :D, ok, selamat menjamu selera ya tuk sume orang!!

3 ulasan:

Chik Mi berkata...

alamak ijah tergodanya akak tgk ayammu duk posing tu

blogresipi berkata...

Cantik tertarik nengok ayam basil u neh Ika... terus rasa lapar malam2 neh.. (i tak kesah makan nasik malam2 pong.hehehe)

ijayuji berkata...

Salam,

KAK MIMI>>Dgn tuannyer tak tergoda ke kak?? hihihi..

IJAN>>Ijan, bukan kita tak nak makan NAK MAKAN!!! Tp ninja tu tgh diet lerrr dia tk nak mkn malam TAPI kita makan petang!!! boleh gitu?? kita tak diet lah :P