Sabtu, 18 Julai 2009

Bubur Jagung Karamel wif sagu n durian..

BUBUR JAGUNG KARAMEL wif sagu n durian, durian tenggelam sbb tggl isi jerr biji dah buang :D



Salam minggu!!!!! :-)

Dah ada dlm list sejak kuar n3 bubur nii hihihi...sume2 masuk list!! mmg pantang!! tunggu rajin dgn tak jerrr :D, BUBUR JAGUNG KARAMEL resepi asal dr KAK AZURA, baru jer kenal ngan kak azura yg manis lagi sopan :-) terima kasih ya kak zura!!! rasa yg lain dr sebelum ni SEDAP!!! kita suke rasa2 karamel niiii, yummmyyy sgt!!! pas tu tambah isi durian frozen yg dah dpack sblm niii... hummm..ttp ada rasa asli dan lainnyer.. tapi ada TRAGEDI sikitlah masa nak buat KARAMEL niii, dgn lenggang kangkungnyer dah siapkan bhn2 tu semua dah rebus jagung dah rebus biji sagu, nak tahu apa yg kurang??? GULA!!!!!! uuuwwwwaaaaaaa!!! ingatkan ada stok gula rupannyerr dah habis!!!! haaaa..apa lagii mulalah aktiviti menyelongkar dapur ehehe.. terjumpalah GULA KASTER sikit, GULA PASIR sikit adalah dlm 1sb gitu hihihi...pas tu selebihnyer guna GULA ICING!!! ekekekeke...jd jugak karamel ehehe.... rasa ttp maintain sedap namanyer pun gula tekstur jerr yg berbeza kan kan kan??? jom makan bubur pulak!! :D resepi ambik kat sini ya KAK AZURA@BUBUR JAGUNG KARAMEL

1 ulasan:

blogresipi berkata...

Sedap neh Ika.... asyik derian jer kamu yer.. mentang2 kat situ manyak derian... jeles betol i. Tp bubur tuh memang nampak best.. makan ngan roti ke.. fuh... mengancam.