Isnin, 13 Julai 2009

Akhirnyer Jumpa pun jalan nak balik umah ehehe.....

Inilah antara isi2nyer, sekian... :D


Haaa...mak yung ni mmg!!! punyerlah terkezut bila dpt KOTAK niii ingatkan isisnyer sama ekekeke.... hampehh tull!!! :P tak pelah buat kenangan ya :D


Salam kembali dptg isnin yg mendung dan akn kembali insyaAllah,


Bissmilahirahmannirrahim.... ehehe.. MAAF ya pd tetamu kesayangan kita yg dtg hari2 yg tak dtg hari2 pun tak pe asal ingat kat minah siam yg mentel lagi baik hati ni :D, dekat 2 minggu tak bersiaran langsung ya ehehe.... sibuk??? alasan yg tak masuk akal lagi hihihi.... betull tau!!! budak2 tak sihat mcm2 kes!! maklumlah kat sini dah teruk sgt lah jangkitan selsema b*b* niiii.... eh, kita lupakan pasal penyakit ya, ni nak bgtau sepanjang KEHILANGAN kita niii... sblm tu kenalah kasi tunjuk apa itu brg yg baru terima tak barulah dah seminggu lebih pung ehehe.... TERIMA KASIH ya pd MAK YUNG cayang!!! SUKEEEEEEE sukeeeeeeeee SUKEEEEEEE sgt2!!! mak mertua pun tak reti nak hantar brg apa kat kita ehehe.... tapi oleh kerana si PENERIMA ni GANAS sikit terima jer parcel tu terusss koyakkkan!!! lupa nak snap parcelnyer ehehehe.. halal ya kak hana :D ngeeeeee..... sukeee sgt2!!!! jomlah ambik kanta atau teropong apa menda yg kita dapat ekekeke...... jgn tukar siaran ya sbb siaran tak tergendala tau :P... jommm!!!!


1 ulasan:

umi_e berkata...

mak aiiiiiiiiiiiiiiii cutenya gambar anak singa tu :P