Jumaat, 6 November 2009

Award, tenkiu!!

Salam buat semua dmalam sabtu :-),

Sangap jap :D ngantukkk tp kena tunggu mesin berenti lagi 1 jam!! ngantuk sungguh lerrrr... Hari ni satu hari dr pagi mcm org tak betul kebingungan ehehe... kenapa??? pasal makan! :D ntahlah mcm kosong tetiba otak niii mcm ada sesuatu yg erase :D Sementara tunggu mesin berenti kita luangkan masa mengN3 ya.. Sori ya lambat gantung asyik terlupa jerr bila ingat nanti ada jer kerja lain yg nak dbuat :D antara awardnyer setelah lama tak de award2 ni kan, dr >>>>>>>>>>


Dari KAK AZURA yg baik hati :-) terima kasih ya kak!! semoga persahabatan d alam maya ni ibarat menjalinkan persahabatan d alam nyata juga hendaknyer semoga kekal selamanyer insyaAllah..


Yg ni pulak dr KAK FMINA08, baru jer kenal ngan akak jawa sorang ni mmg satu geng lah ni iso ngomong jowo thoo :D baru kenal tp dah mesra bukan mesra kan kak kan kan kan????? :D tq!!!

Orang memberi kita menerima org berbudi kita berbahasa kepada pengunjung ARAH ambiklah award yg kat atas ni ya :-)..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

When stickers on snowboardscape is first opened, you are free to print one part of your" cash is trash" investing/trading philosophy.

When a part of everyday life.

My web blog Sticker Maker