Rabu, 25 November 2009

Bubur Kacang Hijau wif durian n pulut

BUBUR KACANG HIJAU wif DURIAN n PULUT

Salam dan selamat pagi!! :-)

Haaaa...kita mmg tak boleh tgk pulut2 niii pas tu ada durian2 niiii kan sib baik masih ada lagi durian kejang dlm sebok tuu tu yg tak nmpk sebijik2 tuuu.. itu hari jalan2 kat umah KAK HAZILA tgkkak zila makan bubur kacang ni dgn pulut??? ekekeke...siri lah ya kalau dah ada org yg dah makan dgn cara mcm ni lama TAPI bg kita sesuatu yg baru nak2 pulut dgn durian dgn bubur?? MEMANG sgt enaknyer mcm mkn pulut dgn serawa durian gitulah gayanyer.. sedap!! TENKIU KAK HAZILA tuk idea ni kita sukeeeeeee... ;-) Untuk pulut tu dah biasa guna resepi cmg senang sgt nak buatnyer tu yg laju jerrr kalau ada menu pulut2 ni :D jom bf dgn bubur dgn pulut! nak cicah ngan roti pun ok jugak :-)..jemput makan ya ;-)..


Sedap! jom lah makan :D

4 ulasan:

indahhouse berkata...

Salam kak Ika,
Kecur air tekak saya tengok bubur kacang durian, wif pulut lagi. hmm...semerbak bau durian. mintak semangkuk ya kak? ;)

indahhouse berkata...

Selamat hari Raya AidilAdha, kak Ika sekeluarga... :)

CikLiz berkata...

Cik Ika, kombinasi pulut ngan bubur kacang ijo tu mengancam tol la.. tapi cikliz banyak angin.. kalau makan dua2 tu, harus kene kuarantin sorang2 kat bilik yg jauh dari orang.. ekekekkekeke..

y@tiezaini @ KEMAMAN berkata...

selamat hari raya ika ..nah amik roti nih cicah ngan bubur ..sedapppp tauu .. ekeke