Selasa, 10 November 2009

Lepat Pisang

Ngap!! :D


LEPAT PISANG


Salam dpagi selasa :-),
Pagi2 kul 5 pg waktu thai dah dpt panggilan dr emak kita..alahaiiiii...sebak dan sedih betullah :-( waktu tu sume org dah berkumpul tunggu bas dtg cuma kita jer yg kecik ni tak de.. mcm patah hati bila dgr suara mak kita nangis2 mcm tuuu sedihhh tuuuu tp kita tak nangislah kan kang tak berenti pulak! Sume adik beradik akan ikut hantar mak sampai ke airport tp kena singgah subang jaya dulu ambik visa dan passport serta gelang, abg sulung dlm keluarga kita yg ambik hal dlm urusan sewa menyewa bas nii jdnyer senang lah kan tak yah g byk2 keta cuma guna bas jerr muat seleuruh keluarga umat2 sume :D, yg jd sedih sgt ni td yerla kan, kita ni ank wangi mak kita apa2 hal mak kita citer kat kita sume2 sedih gembira berkongsi dgn kita sbb tu lah yg sedihnyer niiii.. menyesal gitu tak dpt balik sbnrnyer kita ni tp nak buat mcm mana urusan kat sini pun tak penah selelsai ank2 sekolah ninja tu pulak kena g jepun :-( sume urusan kita yg buat kalau ninja tu tak de :-( sedih laks! k lah layan lepat pisang ni dulu tuan umah tgh KAYA DAUN PISANG ekekeke... jom makan!! Resepi asal dr CMG sapa2 nak resepi leh tgk SINI..

5 ulasan:

indahhouse berkata...

Salam kak ika,
Nakk...! nak lepat pisang..! kita tukar pinggan ya. saya bw cendawan. hehe

Watierman berkata...

Salam Ikaaaaaa...pisang ada ...daunnya lak yg tak ado....nak sebiji boleh ???

Moga parents Ika selamat menjalani ibadah Haji...& mendapat Haji yg Mabrur...Amin!

Cik_Sue @ Nenie berkata...

Watie..meh sini ambik daun pisang...angkut ngan pokok2 sekali pun tak pe...

Ika...semoga Mak/Abah Ika selamat pergi mengerjakan ibadah di Tanah Suci dan selamat kembali...

Solehah berkata...

nostalginya..dah bertahun2 tak mkn lepat ni..ni kesukaan saya kak..

kak ina kl berkata...

salam ika..cedapnya lepat pisang...akak nak ambil resepi sup wantan...tertarik pulak nak buat..tgk kat umah dak jiya tu mcm sodap ajer..halalkan c & p yer..