Selasa, 10 November 2009

Bun, munga2, lap2 :D

GIANT BUN :D ekekeke...

LEmbuttttt jerrrr.. ;-)

BUN KACANG MERAH

BUN INTI KELAPA

BUN KAYA

ROTI LOVE SHAPE wif Hawflakes idea KAK HANA


ROTI FLOWER SHAPE wif Choc chip

Salam kembali wink wink!! ** :D

Jom ramai2 minum petang kat sini ya :D byk roti tuuuuuuuuu...buat 1 adunan betul, byk dapat!! Tapi mcm biasalah ada jerr tragedinyerrr biarlah rahsia hanya ORG ITU yg mengetahui apa yg terjadi huhuhu... yg bawah tu nmpk sgt kegesengannyer :D ehehe... syok mandi manda lupa pulak tgh bakor roti! sib baik dlm acu tak lah teruk sgt rentungnyer :D sib baik bun belum masukkan lagi kalau tak jd dayang senandung ekekeke... Resepi doh ni guna doh dr mamafami lembuttttttttt sgt tau!! itu hari buat roti carrot kan 3 hari TAPI bertutuplah dlm air tight container mmg lembut! jdnyer kali ni wat guna resepi doh yg sama dr MAMAFAMI tenkiuuu mama!!! cuma pesen jer lainn2 hihihi.... sapa2 nak resepi leh rujuk kat SINI ya ;-).. jom makan! penatlah nak baring jap lepas ni :D kalau nak pilihlah yg mana satu ya TAPI yg bawah ada cekelat chip tu dah abesss, ank2 kita yg makan!! :D yg hawflakes tu sedaplah!!! sapa2 ada hawflakes lebihan masa raya tu buat lerr masuk jerrr gulung2 bakor!! siap!! sedap!! tak masam sgt tau.. cuba ya ;-) selamat beristirehat ya!! tuan umah nak relax jap :D..

5 ulasan:

MamaFaMi berkata...

Nanti mama gi sana, mama bawak ma punya belen roti srikaya sket dan roti kopi (lom post) sket eh... jadi nanti ada macam-macam bentuk, macam-macam roti untuk kita makan sama-sama. Ika bancuh kopi o ok... ahaks.. banyaklah pulak cengkadaknya!

geraugebang berkata...

wah, macam kedai roti ek.

cikwan berkata...

lawa laa bun ijah...rajen eh macam2 inti ado..yummyyy...
nntla reda2 kita aktip balik no..letehla ijahh..laa ni every week g trip sane sini..dlm tewan jelah...tu yg x dan nk merapu2 kt blog..umah kenkawan pn x smpt visit...huhuuu..
salam sayang n gud nite yer..

blogresipi berkata...

Bestnye..macam2 bentuk ade... rajin betul Ika nie... kite tgk inti kacang merah tue cantik je... Ika pakai yg ready made ke Ika wat sendiri ek? ade resipi tak?

RiShaZalia berkata...

Ika... nak juga mende alah ni... (x nak sebut sebab terliur)... hahahaha