Khamis, 19 November 2009

Puding Tauhu Laici Strawberry gelatin campur hihihi..

PUDING TAUHU mix wif STRAWBERRY GELATIN halal :D

Salam kembali!!

Tak makan lagi niii haaaa.... keja nak buat cemil2 jerrr :D hihihi... ptg karang baru masak malam sekali :D Haaa..ni xcident yaaaa...sbnrnyer kita nak wat PUDING KUKUS LAICI nehhh tapi kita nak cuba gantikan yg bwh tu dgn PUDING TAUHU nehhh pastu kita ni SENGAL ala2 gonjeng sikit masa nak buat ni yer lah jenis tak sabo tu lah padahnyer :D ehehe.... patutnyer kena keraskan yg strawberry gelatin tu dulu baru nak letak puding tauhu tu kat atas dia TAPI kita buat serentak tu yg bercampur nak tunggu keras sempat keras jugaklah puding tauhu tuuu ekekeke...mmgnyer minah sorang ni sengal.. nak buat mcm mana ya bila dah tuang yg strawberry tuuu kan dia ala2 malu2 nak keras terpaksalah tuang jerrr ekekekek... TAPI hasilnyer jgn tak cayer sedap!!!!!!!!!! kebetulan ada jumpa gelatin halal perisa strawberry nehh byk perisa nanti nak angkut sume perisa bak balik umah sbb sedap! nxt time nak wat lagi dan tak nak ada error2.. sapa2 nak cuba leh lah pilih yg mana satu ya ehehe.... dah kasi linknyer pun :D jom mamam puding pulak cedap!!!! sejukkkkkk jerrrrr.. :D pas ni nak g supa carik ayam! :D


Ambik sorangs sesudu jerr dak kecik kat umah ni suka lah pulak! :D

6 ulasan:

K.Nor berkata...

ha.... tu la derhaka lagi ya.. hihi.. bak semangkuk!

zai@umiaiman berkata...

uiii panjang nyer takut.. rs nk terbang kesana ambik dua tiga mangkuk

zai@umiaiman berkata...

eh eh salah taip... nk taip cm ni..."uiii panjangnyer tajuk.." sori tuan umah

blogresipi berkata...

Wah wah. suke benor tajuk panjang2 makanan die.hehe.. papepun, memang nampak sedap puding nama panjang Ika tuh. terliur i. sesudu mane cukup Ikaaa!!!!

fmina08 berkata...

walah2..kemecer ki loh..arek ngawe malesss

indahhouse berkata...

salam kak ika,
saya dok intai puding ni semalam. malu nak cuit2.
ada lagi tak kak? hihi