Ahad, 22 November 2009

Muffin Cekelat

MUFFIN CEKELAT

Salam kembali!!! hugs!!! hihihi...

Haaa...mcm biasalah kan penyakit jangkit2 ni mmg kejap jer kena td ni g singgah2 kat umah KAK AS NZ tu afda tayang MUFFIN pulak! kita lama tak wat muffin td ni ringankan tgn buat jugak! alaaaa...godek2 jerrrr bukan ssh pun muffin cekelat yg dah byk kali buat dan byk kali jugak org jepu nak tgk laporan kita ni ekekeke... nak carik resepi g carik kat label MUFFIN resepi dr mem besar MyR KAK YANI g carik yaaa.. tgh malas niii nak gosok baju pulak lepas ni pas tu nak kena masak malam untuk sume org dlm umah niii malasssssssssnyerrrr sejuk2 mcm ni keja nak main baring2 jerr kat atas katil nak2 ada teman hihihi... :P seeeee uuuuuuuu ols!!! muaaaaaahhhh!!! :-) salam..


Ambik sorang seketul buat num ptg atau bf eak.. :-)

3 ulasan:

Fa'e berkata...

hehehe...k fae xnak seketul....xcukup ar...nak sume tu...baru cukup untuk k fae sefamili...kahkahkah...dah bg nak lebey2 plak! buat sendirik la k fae oi....hihihi

indahhouse berkata...

Salam kak Ika,
Nak....! Mufin cekelat. saya kalu cekelat2 ni, suka sesangat. gebushnya. saya pun dlm mood hepi, sbb hubby saya dah ceria dah. telinganya dah elok. bole dengar dah. :)

~*as*~ berkata...

bini zul ni mmng senang kena penyakit berjangkit ekk.. kemain eh.. sejuk2 keja nak baring2 plk dia..bangunnn masak2... akak nak makan nih.. ngap dulu arr mupin tu..